Thanks allemaal voor de onwijs leuke berichtjes
Nesxnas ik woon op Djerba, eiland in het zuiden van Tunesie 
Daniella haha ja klopt
meestal hangen ze meer zo erbij:

Maikemaik dank je
ben er ook zoooo blij mee
hihi denk at er heel wat aan de muur komen ja!
Maureen58 dat gaat eigenlijk heel makkelijk, ik heb ze natuurlijk wel geleidelijk aan laten wennen maar ze staan nu allemaal in koppels, trio's en soms zelf met 4 of 5 samen.. Voordeel hier is natuurlijk wel dat er op het eiland vrijwel geen merrie's zijn, en ja er zitten wel eens wat krasjes en wondjes op natuurlijk maar dat maakt mij niet zoveel uit.. In het begin was ik wel bang met de volwassen paarden, maar dat ging eigenlijk ook gewoon gelijk goed! Natuurlijk zijn er wel een paar combi's die niet samen kunnen, de echte macho's kunnen beter samen met de wat relaxtere typjes 
Romy1234 Raqas is stiekem ook wel uitgegroeid tot mijn favoriet
en ja ze staan zoveel mogelijk samen, een paar staan dag en nacht samen in de paddocks en een paar anderen wisselen we af met box/paddock.
Jorieke ik zal proberen wat meer op bokt te zetten dan
er komen nog zoooo vele foto's aan, hoewel een hoop daarvan ook nog wel even op zich zullen laten wachten, het is natuurlijk ook een hoop werk (ik geloof dat er een paar meer dan 2500 foto's hadden, voordat die zijn uitgesorteerd...). Kalife blijft inderdaad wel een van de meest fotogenieke paarden! Problemen met merries hebben we hier inderdaad gelukkig niet