Wat fijn dat je ook weer eens een eigen topic hebt. Want je baassie is wel helemaal gek met je zussie, maar ik kijk in haar topics altijd het meest naar jou.
-XXX-
LindyH, Tifosa #1
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

maaaaaaaaaaaaaaaaar...... Blarhiminn heeft zich aangeboden als fotograaf, dus als het weer meewerkt, komen er binnenkort nieuwe foto's!!! (en mooiere dan die ik zelf maak
)
)
Die nek van hem is niet normaal! Eén grote spierbonk! Maar dat zal je binnenkort zelf wel voelen 

Maar bij de meesten heeft Ti een hoefje voor.

LindyH schreef:Hi lieve, stoere, mooie Ti,
Wat fijn dat je ook weer eens een eigen topic hebt. Want je baassie is wel helemaal gek met je zussie, maar ik kijk in haar topics altijd het meest naar jou.![]()
![]()
-XXX-
LindyH, Tifosa #1
, maar mijn zussie is nog een baby en aangezien het mij twee jaar geleden niet gelukt is om Gouden Boktveulen 2011 te worden (ik behaalde de 4e plaats, onbegrijpelijk!), doet FiZussie er nu alles aan om die titel voor dit jaar in de wacht te slepen. Ik had op haar leeftijd net zo veel topics als zij. En straks, als Fi een jaar is geweest, komen er gewoon heel vaak topics van de hele familie DaisTiFi bij ITP (maar dat weet Baassie nog niet
)
anders blijft ie gewoon heeeel schattig

gerlindie schreef:geweldig paardje!
Ti: je hebt er een fan bij!
Ze bestonden nog!!!! Bokkers die Ti nog niet kenden!

en hij is lief genoeg om het te vergeven
Dus binnenkort weer een nieuw topic
Ze zijn zoo leuk!!