Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naomi schreef:Beb_bokt schreef:Wat een situatie. Hoe gaat het nu verder met de dierenpolitie? Goed dat een krant interesse heeft in een artikel. Als je die foto's zo ziet dan kun je wel huilen. En die vrouw geeft nog les ook... Ongelooflijk! Fijn dat het met Pres stukken beter gaat.
De dierenpolitie heeft de zaak van Pres gesloten met goed resultaat. Ik mag er verder ook niet teveel over kwijt. Ze hebben iig goed werk geleverd en me heel serieus genomen. Ze zijn daar ook geweest.
capopjekop schreef:Maar dan is het toch raar dat de rest er wel prima uit ziet? Dus er is blijkbaar wel geld/kennis voor de verzorging anders hadden die andere er ook wel slecht uitgezien. Maar goed, ik wil verder niet speculeren.
russel schreef:capopjekop schreef:Maar dan is het toch raar dat de rest er wel prima uit ziet? Dus er is blijkbaar wel geld/kennis voor de verzorging anders hadden die andere er ook wel slecht uitgezien. Maar goed, ik wil verder niet speculeren.
Kun je je verplichtingen niet meer nakomen, dan moet je hulp inroepen.
Citaat:Geen zinnig verantwoordelijk denkend mens laat - mag ik toch aannemen- de dagelijkse zorg over een nota bene in bruikleen-pony of paard aan een paar kleine kinderen over? Hoe "leuk" ze er ook verder mee omgaan?
bigone schreef:Paard ziet er nu in ieder geval goed uit, het zou inderdaad goed zijn als diegene die het paard in bruikleen heeft gehad hier ook haar verhaal doet. Het lijkt op flink tekort geschoten zorg want Press was wel heel erg mager en zag er gewoon ronduit slecht uit. Soms kan het snel gaan met oudjes maar dit lijkt meer op grove onderschatting en eerlijk gezegd, als je veel met paarden omgaat zou dit niet mogen gebeuren.
marleen_usar schreef:Dan had ik toch daar in de buurt iemand anders gezocht die wel fatsoenlijk je paard had verzorgd, ik zou er niet van kunnen slapen.
crazycactus schreef:Ik ben erg verdrietig door dit topic... Pres heeft is bij ons niet verwaarloosd of iets dergelijks ze is ziek geweest en dat heb ik laten nakijken door de dierenarts, ze was toen ze met Naomi meeging al weer behoorlijk opgeknapt. Sorry hoor maar ik vind dit geen stijl.
Daarbij heb ik naderhand nog een telefoontje gehad van iemand waar Prescious ook nog gestaan heeft nadat ze bij mij weggegaan is, die had ook weinig goeds te melden over Naomi.