Hoop dat mijn vriend ook nog zo ver uit zichzelf met paarden aan de gang wil.... Hij vind trekpaarden en Shire's wel machtig mooi, en hij heeft al aangeboden om af en toe mee te gaan enzo en wat rondjes op mn verzorghafje gedaan, dus er is hoop
#8. Toen heeft mijn vriend hem nog een keer laten galloperen zodat hij afsloot met een 'goede' galop en geen wegvlieg galop. Daarna waren ze allebei toch wel een beetje moe...
#9. We zijn toen nog even verder gelopen en heb ik wat hoofdfoto's kunnen schieten
Leuk om je fotos tegen te komen op de voorpagina lione:-) leuk dat je vriend het ook leuk vind met je paard, mijn vriend had eerst ook niks met paarden maar aaan het begin van onze relatie ging hij ook mee naar de paarden. Met mn fjord kon hij alles. Erg leuk om te zien helaas heb ik nu een ander paard en dat was zo anders dan rijden op mn fjord dat hij er toen heel sn mee gestopt is. Helaas
Wat een ongelooflijke leuke foto serie! Dat paard vind ik echt prachtig, wat voor ras is het? En je vriend past echt helemaal goed in het plaatje. Je boft maar!