Er staan ook negatieve verhalen op internet over jou

Daarbij word er ergens ook gezegd (niet hier) dat ze je eerst een goede referentie gegeven hebben die je op je site geplaatst hebt (natuurlijk dat zou iedereen doen) en dat de mensen daarna op veel gebreken kwamen bij het paard die jij wist wat in de advertentie stond waar jij het paard van gekocht hebt
En daarna het niet aan de nieuwe eigenaren vertelt... dat heet oplichting dacht ik toch
Mensen sturen een referentie erachter aan (negatief natuurlijk) en die verschijnt niet op de site....
Maak een open gastenboek en verwijder geen reacties zo weten mensen wat ze aan jou hebben (of niet) wel zo netjes toch?
Wat betreft dat het paard pijn heeft na jou zeggen (wat zou kunnen) en jou dierenarts dat bevestigd (die met jou onder een hoedje werkt gezien de vervalste keuring rapporten wat je niet kunt ontkennen)
Ik denk dat de oude eigenaar wat dit paard al jaren kent dit dan ook wel opgemerkt zou hebben niet waar?
Het paard kan ook niet lekker eraan zijn door alle indrukken en stres en daardoor lusteloos en ''mat'' zijn
En je zegt dat er een perfect passend zadel op lag toen jij erop zat
Hoe weet je dat nu ben je een zadelmaker? een zadel past nooit 100% als hij niet aangepast is
En ga me niet vertellen dat als je een paard koopt voor eventuele verkoop dat je gelijk de eerste dag een zadel laat aanmeten voor 1000+ euro

Verder laat ik me er niet over uit en ben ik blij dat dit paardje uit jou handen gered is en ik hoop dat dit nog vaker gebeurt
Over de kosten jij maakt die keuze zonder overleg met de vorige eigenaren om dit te doen zonder verdere navraag (wat ik opmaak uit deze teksten)
Als ik een dier koop zonder te keuren weet ik dat er verdere kosten kunnen komen dat is een risico van het vak
Hebben ze jou verboden om het paard een kuurtje zand weg te geven toen ze kwam? nee. had dit gedaan want je weet nooit wat er in een paarden lichaam zit als je een paard koopt dit hoeven de oude eigenaren ook niet te weten
Of is dit ook door ''jou'' dierenarts ondervonden?
Ik denk niet dat dit paard echt wat mankeert (jou dierenarts vind bij meerdere paarden losse stukjes kraakbeen) maar dat jou wat mankeert sorry dat ik het zeg
Eind goed al goed paard is terug bij de oude eigenaar en is bij haar wel gelukkig
Ik ben van mening dat jij met die dierenarts onder een hoedje speelt over de rug van jou ex klanten om hun een poot uit te trekken. good job maar bij deze eigenaren is het mislukt

Had je vondsten aan de eigenaar overhandigd en hun laten kiezen om het paard terug te halen
Bij mij staan mijn paarden (en klanten) op nummer 1
Ook al koop ik een paard en ze zouden iets onder de leden hebben overleg ik dit met de oude eigenaar zij kennen het paard langer dan ik en weten misschien waar het vandaan komt
Maar jij komt eerst met positieve dingen en laterna hoor je alleen maar gezeik ook voor jou geld dan moet je het dier laten keuren en foto's laten maken van top tot teen
Ik vraag me wel af hoe die dieren arts het stukje schoft verhaal heeft geconstateerd zijn hier foto's van? dan kun je die misschien aan de eigenaar overhandigen al denk ik niet dat ze er zijn weet het wel bijna zeker