Veel succes samen in de z.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
filou schreef:Wat een leuke fjord is het toch!
Heb je wel eens zien rijden in Heiloo, meen me te herinneren dat ik nog eens een voorlezer voor je heb gezocht haha!
Super dat je meteen winst heb gereden, goed hoor! Mooie foto's ook op het strand
Zie steeds meer mooie foto's voorbij komen van die meeting, baal dat ik niet kon met al die mooie modellen!
Dorine92 schreef:filou schreef:Wat een leuke fjord is het toch!
Heb je wel eens zien rijden in Heiloo, meen me te herinneren dat ik nog eens een voorlezer voor je heb gezocht haha!
Super dat je meteen winst heb gereden, goed hoor! Mooie foto's ook op het strand
Zie steeds meer mooie foto's voorbij komen van die meeting, baal dat ik niet kon met al die mooie modellen!
Daar staat me wat van bij ja.. Ik kan me jou niet precies meer herinneren, maar dat komt omdat ik nooit een voorlezer mee heb, dus ik zet eigenlijk altijd het halve wedstrijdterrein aan het werk om er eentje te vinden haha
Sjolvir schreef:Gefeliciteerd! Altijd leuk met je debuut meteen een wp pakken!
MeFlower, ik heb een fjord van 1.47 en ben 1.84.. Ik ga niet beweren dat het het mooiste plaatje is,
maar het past nog net.... (profiel staan wel wat plaatjes)
Dorine92 schreef:MeFlower schreef:Echt leuk!! Mag ik vragen hoe lang jij zelf bent? Ik vind Haflingers etc. ook leuk maar ik ben 1.78 dus ik kom er een kilometer onderuit met m'n benen helaas, dus dat vind ik niet zo mooi.
Ik ben 1,74 en ik rijd met idioot lange beugels.. Dus dat zal wel meevallen denk ik
Opie1991 schreef:Geweldig wat een mooie en goedlopende fjord heb je en weet uit eigen ervaring dat je het bij dit soort paarden niet Kado krijgt. Respect hoor!