Ps: Hoi Nadia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
9jinte9 schreef:In juli kwamen 2 vriendinnen langs om samen te gaan kijken bij de kudde paarden van een andere vriendin van mij.
Al weken een kraakheldere lucht, volop zon en warmte, behalve die dag........ Bij het opstaan 's ochtends was er nog geen 100 meter zicht vanwege mist. Daarnaast ook nog eens de voorspelling van noodweer. We hadden echt een perfecte dag uitgekozen om tussen de paarden op open vlakte wat plaatjes te schieten
![]()
Desondanks hebben we een gezellige dag gehad, toch wat foto's kunnen maken, én zaten we op tijd weer in de auto voordat het onweer losbarste.
1.
[ Afbeelding ]Uploaded with ImageShack.com
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

.
Marrit, was een gezellig dagje met z'n drietjes. En gauw die foto's op je computer zetten!
, terug
Als ik er werk kon krijgen zou ik best willen verhuizen en och... je moet er ook wat voor over hebben hè?
Toverbal schreef:thesserd1 schreef:Super gave foto's. Mooi duister! Ook eens wat anders!
Ik vraag me alleen af wat er onder de buik hangt aan het rechter paard in de eerste foto. Ziet er heel bijzonder uit
Volgens mij bedoel je de tweede foto, dat is een voorbeen van de andere hengst