Wat een super gave paarden heb je toch! Ben fan van Wilke hoor!
Knakker
Geplaatst: 24-08-13 19:38
lekker stel paarden heb je! De fries is wel heel stoer.
Wat me opviel is dat in je in je proef veel naar beneden kijkt!
kaatje888
Geplaatst: 24-08-13 20:08
Wauwiee wat een prachtige paarden en mooi foto`s
snoeppig
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-13 21:22
Bedankt weer allemaal!
@knakker: dankje! Ja dat doe ik idd wel eens. Zeker als ze zon schijnt haha ( naar de schaduw kijken hoe het eruit ziet ) automatisme maar zou niet moeten..
Leuk om te lezen dat de een meet fan is van Wilke en de ander van Varnoldi. Voelt in ieder geval geen van de zwartjes zich achtergesteld
Whoknows
Geplaatst: 24-08-13 21:56
Varnoldi; bloedjemooi peerd ! En wilke uiteraard een beste Fries
snoeppig
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-13 22:14
Even leuke update voor de fans van Wilke: Vandaag in Velzen Zuid deelgenomen aan een kadervormingswedstrijd voor de Rabo future Test ( grand prix proef voor de jeugd zegmaar, proef is ongeveer gelijk aan de inter 2 proef) en de grote boef wist mooi 4e te worden met 62%! Met veel 7ens voor onder andere de wissels om de pas, piaffe en Passage. Op naar de Future test op Horse Event! ( en stiekem ook al een beetje aan het dromen om inter 2 en hopelijk GP met m'n Friese man te kunnen gaan starten... )
Prinslover
Geplaatst: 26-08-13 09:58
Leuk weer een topic ! Ik vind het altijd leuk om naar jou en je leuke paarden te kijken/volgen. Echt prachtige prestaties met allebei je paarden. Ook zo leuk om te zien dat je zo kritisch bent naar je zelf en zo lekker 'normaal' bent gebleven ondanks dat je op top niveau rijdt! En blijft posten op bokt, echt heel tof!
snoeppig
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-13 11:06
Dankje Prinslover! Ik ben ook echt heel eg blij hoe de mannen zich blijven verbeteren!
Bij bijna alles wat je laat zien, zie je dat je de paarden over de rug rijdt. Ook in de oefeningen drukken ze de rug niet weg. Altijd de oortjes erop. Voorbeeld van en voor de dressuursport en happy athlete!
snoeppig
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-13 10:18
Super bedankt! Een mooier compliment is er bijna niet! Hier trainen we voor, dat mensen zulke dingen denken als ze ons zien rijden!
Varnoldi is echt een ielig beestje als ie naast Wilke staat! Heerlijk zijn die twee!
Pientjexx
Geplaatst: 02-09-13 18:49
Echt diep respect dat je dit doet met je zwarte parel! Zelf weet ik hoe het is om met een 'niet' sportpaard te starten en hoe sommige mensen hier over denken. Dus aan jou neem ik mijn voorbeeld dat het wél kan!
karijn
Op en top springruiter hier, maar ik wordt altijd zo blij van jullie topics! Dit is dressuur zoals hij altijd zou moeten zijn! Hoop je ooit een keertje live te kunnen zien, irl of op TV! knappe mannen en knappe amazone!!