Blijf van een ander zijn paard af !!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Re: Blijf van een ander zijn paard af !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:13

Gelukkig groeit het idd wel weer bij, maar het zal ff duren voor het terug op lengte is :(:) Hopelijk vinden jullie snel de 'dader'! Een camera zou volgens mij geen kwaad kunnen aangezien er nog andere mensen de dupe ervan zijn geworden en er ook al spullen werden gejat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:06

Hoewel niemand aan andermans paard mag komen, vind ik het gros van de reacties zwaar overdreven. Het is maar een voorpluk en haar groeit wel weer aan.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:30

Nou ja, ik vind het raar dat sommige mensen het 'zielig' vinden dat een pony met een lange voorpluk niets zou kunnen zien (wat ik ergens tussen de reacties las). Hoe ver staan die mensen van de dieren af? Die voorpluk heeft nut! Zeker met al die vliegen nu!

Nu is het idd niet zo'n ramp, en ook TS zegt dat zelf. Het gaat erom dat a) mensen zich blijkbaar het recht toe-eigenen aan andermans paard zomaar te zitten, ook kinderen zouden beter moeten weten, ik als kind zou dit ook nooit gedaan hebben, en b) dat blijkbaar ook mogelijk is omdat niemand oplet of er wat van zegt.

Ik zou giftig worden als ik merk dat iemand zomaar aan mijn paard zou zitten, laat staan in manen, staart of voorpluk gaan knippen.

Tweety78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 11:36

Jeetje dat is echt niet leuk en niemand heeft wat gezien..... Dat is echt balen.
Hopelijk heeft je pony niet meer schrik gekregen voor een schaar.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 14:53

Ach, zodra ze ff niet oplet een pluk haar van haar afknippen.