Prachtig paard, en lijkt heel erg veel op de moeder van mijn paardje (Lamazs), Suraha KSI, geen familie toevallig? Edit: Zie nu in je profiel dat het half zusjes zijn! Dat verklaard een hoop
Haha ja dat zijn idd halfzusjes! Ben jouw paardje al eens eerder tegengekomen, toen dacht ik ook Hee die lijkt op Suraha!En wauw wat een lieve reacties allemaal!!
Wat een schitterend paardje! Ik vind de foto op de brug het gaafst (en heb gelijk een ideetje opgedaan )
OMG jij speelt vals. Dit beest is zo perfect, lijkt wel nep. Wat een dier zeg. Prachtig. Enne.. nog een leuk kiekje van een nakomelingetje?
1 woord:Wauwiedewauwiewateenprachtigbeesthijisechtheelergmooizeg!wauwwauwwauwauwauwauwauwauwwauwauwauw
Knert schreef:OMG jij speelt vals. Dit beest is zo perfect, lijkt wel nep. Wat een dier zeg. Prachtig. Enne.. nog een leuk kiekje van een nakomelingetje?Heb wel wat foto's van een zoon van haar, als je het mij vraagt de perfecte penny hengst
Heeeeele mooie merrie !!!! Ik hou zelf normaal ook niet zo van arabieren, maar deze is echt prachtig!!!! Die wil iedereen wel in de wei hebben lopen denk ik zo
Toydoll schreef:Heeeeele mooie merrie !!!! Ik hou zelf normaal ook niet zo van arabieren, maar deze is echt prachtig!!!! Die wil iedereen wel in de wei hebben lopen denk ik zo haha, ik heb er precies zo een als sharifa in de wei.. shief ook al zo'n schatje maarre, mooie foto's hoor shan, maar dat wist je al