Dientje_Yara schreef:Hey is dat Vera van Sandrien?
Ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ik debk dat het eerder aan de ketting ligt. Als je de stang een gaatje ophijst, krijg je het zelfde probleem als ervoor. Als je dr ketting 1 of 2 schakels strakker doet zal hij niet zo door slaan.
Tamara1991 schreef:Ziet er goed uit Dorine! Ga je eigenlijk ook al over naar het Z of blijf je nog in de M2 en ga je thuis nog even verder oefenen?
Ik heb geen ervaring met S&T, wel met gebruik van stang voor de menwagen. Mijn idee is hetzelfde als de tips die je al gehad hebt, kijk even naar hoe strak je je kinketting hebt. Die kan waarschijnlijk nog wel wat korter.
Vlek en ik hebben van de week trouwens ook dankbaar gebruik gemaakt van de baan die je uitgezet had in de wei haha
Dorine92 schreef:Peelie schreef:Ik debk dat het eerder aan de ketting ligt. Als je de stang een gaatje ophijst, krijg je het zelfde probleem als ervoor. Als je dr ketting 1 of 2 schakels strakker doet zal hij niet zo door slaan.
Heb inmiddels instructrice erbij gehad, die heeft beide bakstukken een paar gaten omhoog gedaan. Ketting had ik al 1 schakel strakker en nu zit het goed
orion456 schreef:Ziet er goed uit hoor! Mag ik vragen waarom je met stang en trens wilt gaan rijden? Als ze ook nog eens fijner loopt op alleen trensje?
Ik rij met mijn pony (haflinger x groninger) ook Z1, maar ben gewoon nog steeds op trens aan het rijden, omdat ze daar alles super op doet......ook voor later (mocht ik verder komen) zou ik niet weten waarom ik er twee bitten in zou gaan hangen, dus ben ik ook nog niet aan het oefenen ermee, voor alvast.... zeg maar. Niet als aanval hoor....maar ben gewoon even benieuwd.