Wauw, wat een mooie foto's. Echt heel bijzonder zo'n eerste keer. Dat er nog maar vele mooie momenten mogen volgen. Bijzondere merrie, geniet er maar van.
Super, ik wou dat ik die mogelijkheid had, zo wil ik ze allemaal wel zadelmak maken. Ik zou zeggen; als het qua afstand te doen is, maak haar dan van 't zomer vast ruitermak, dan kun je er volgend jaar zo mee wegrijden.
Wauw, dit wil ik ook echt een keer met mijn jonkie doen! Die word volgend jaar 3, dus misschien tegen die tijd !
amyz
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-13 15:27
Wauw, bedankt voor alle leuke reacties! En we staan nog in uitgelicht ook
Het was écht de allereerste keer ja Ik pak met poetsen/in de bak rommelen etc altijd wel ''beleerdingen'' mee (arm erover, op krukje ernaast, dat werk) maar afgezien daarvan en de drie keer longeersingeltje erop is ze zo groen als gras eigenlijk...
Ze is gewoon een paard uit duizenden. Zo braaf heb ik ze nog nooit meegemaakt.. Ze wil héél graag het goed doen (als ze het echt niet snapt kan ze dan ook compleet in de stress schieten, ze wil zo graag de vraag correct beantwoorden...) en daarnaast heeft ze een enorm vertrouwen in mij, in de mens. Ik heb in ieder geval nog nooit eerder een jong paard meegemaakt dat geen grenzen gaat verkennen en/of uittesten... Heb wel eens gezegd dat als er op een dag vleugels op Nas groeien het me waarschijnlijk niet eens zou verbazen
Jaaa wat zijn ze super he, die arabs! Voor mij nooit meer anders... Zo lang je ze respecteert en hun mening waardeert doen ze alles voor je.
Oh bedankt voor de tip, is denk ik wel een goed idee! Strand is voor mij vlak bij (kwartiertje denk ik naar de dichtstbijzijnde) dus afstand is zeker geen probleem..
Het was gewoon echt enorm speciaal, mede doordat Nas het zo fantastisch oppakte. Ik geloof dat ze het eigenlijk best heel logisch vond, baas er niet naast maar er op.. Scheelde denk ik ook dat ik er eerste keer op werd gehesen door haar voorbrenger, die haar vervolgens rustig ging opstellen met mij erop Dát kende en begreep ze, en dus was het feit dat ik op haar rug zat meteen een link naar iets bekends
Het lijkt ook wel of sommige arabieren het zeer vanzelfsprekend vinden dat je op ze gaat zitten..Een van mijn 3 4 jarigen vond echt alles prima,zadel,hangen,krukje echt nergens een reactie op..Ik ben vaak alleen bezig met ze en ben er gewoon op gaan zitten en hij keek niet echt verbaasd ofzo..Toe ook maar even rondgestapt en ook dat vond hij best..Je moet ze niet overrompelen want dat gaat dan weer niet goed,maar het is echt zo leuk als je er de eerste keer op zit
Pitch
Geplaatst: 29-07-13 20:01
Wauw, ze is echt prachtig!
Mi_Amore
Geplaatst: 29-07-13 20:22
Wat een heerlijke foto's
Heeft iemand je trouwens ooit al eens gezegd dat je wat weghebt van Scarlett Johansson?