En ook fijn dat je in je topics altijd open staat om dingen uit te leggen.
Ik kan me voorstellen dat het soms vervelend is als mensen je beperking onderschatten (omdat ze het niet zien)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Darah3 schreef:Gefeliciteerd met je resultaten, mooie combinatie zijn jullie
En ook fijn dat je in je topics altijd open staat om dingen uit te leggen.
Ik kan me voorstellen dat het soms vervelend is als mensen je beperking onderschatten (omdat ze het niet zien)
ziet er fijn uit.Madeira_ schreef:Wat een mooie presentatie!! Gefeliciteerdziet er fijn uit.
Ik zelf heb ook een tijdje wedstrijden gereden, omdat ik zeer slecht zie ook met aanpassingen enzo. Klopt het dat als je mee wil doen met Para Dressuur Grade 4, je zeg maar gelijk soort M niveau rijdt? Want dat viel mij toen best wel tegen.. want ik wilde gewoon eerst B starten, haha.. maar ben uiteindelijk gestopt..
CleovG schreef:Madeira_ schreef:Wat een mooie presentatie!! Gefeliciteerdziet er fijn uit.
Ik zelf heb ook een tijdje wedstrijden gereden, omdat ik zeer slecht zie ook met aanpassingen enzo. Klopt het dat als je mee wil doen met Para Dressuur Grade 4, je zeg maar gelijk soort M niveau rijdt? Want dat viel mij toen best wel tegen.. want ik wilde gewoon eerst B starten, haha.. maar ben uiteindelijk gestopt..
Bedankt!
Nee, grade 4 zit tussen een Z1 en Z2 proef in. Er rijden er een paar die regulier "pas" M rijden, maar die vinden het nog best pittig. Grade 3 komt eerder in de buurt van een M proef.
dat vond ik wel 'n beetje jammer, gezien ik gewoon nog B niveau heb ongeveer..