Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
millranch schreef:Bent u tevreden ,vertel het een ander, heeft u klachten vertel het alstublieft aan ons.
Duke schreef:rainbow8 schreef:Ik hoop dat de mill ranch van de negatieve berichten leert en dit ook verbeterd. Als ik echter de reactie lees... vrees ik van niet. Helaas een gemiste kans.
Dat kun je zo niet zeggen.
Doen ze namelijk wel, weet ik.
MJS73 schreef:Nou, dit verhaal klinkt niet al te best.
Wij hebben afgelopen maand tijdens onze vakantie in de VS voor het eerst paardgereden via http://www.yosemitetrails.com/. Dit was ook Western stijl rijden door bergachtig gebied.
De vrouw die ons daar ontving vroeg of wij ervaring hadden en wij zeiden dat het onze eerste keer was. Ze maakte wat grapjes daarover en kwam niet echt heel vriendelijk over. Hierdoor kregen we zelf een wat onrustig gevoel.
In totaal waren er 5 mensen in ons groepje en zou er één begeleidster meegaan, maar omdat één van ons nogal nerveus was, ging er een extra begeleider mee, in geval één van ons eerder terug zou willen.
Gelukkig waren de twee begeleiders erg vriendelijk en zij wisten ons erg op ons gemak te stellen. Omdat één van ons wat onzeker was deden ze ook een extra rondje oefenen. En zo hoort het ook. Al met al hadden we een positieve ervaring en een geweldige rit van 2 uur door bossen, bergen en riviertjes.
Nu leek het ons ook wel aardig om zo iets hier eens in Nederland te doen en na wat googlen kwam ik bij de Mill Ranch uit, maar nu ik dit verhaal zo lees, weet ik niet of we er verstandig aan doen om dit via hun te doen.
IndianDS schreef:Ik heb me maar een beetje op de oppervlakte gehouden omdat ik me realiseerde dat mijn kruistocht ook weer aandacht op de enkele negatieve referenties genereerde. Ben zelf 6-10 x per jaar met een rit van themillranch mee. Altijd helemaal top. Willem houdt alles en iedereen zeer goed in de gaten en let op alles, hoort en ziet alles, maar laat dit niet merken zodat iedereen zich in zijn waarde gelaten voelt. Hij maakt altijd tijdens de rit met iedereen een praatje en als je er om vraagt krijg je tips. Gebruik je verstand en neem de al te emotionele reacties in dit topic met een flinke korrel zout en neem de moeite om een kennis te maken met de mensen bij deze gezellige ranch. En vooral; geniet!