Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Jup, het is (nogmaals, als ik het goed zie) het zweefmoment, wat bij harddravers best ver dan de grond is/kan zijn. Zijn achterbeen (rechter zichtbare hoef) is standaard lager dan zijn voorbenen waardoor het mij net ook geen galoppade leek.
Dan komen De twee zichtbare hoeven op de grond, gaan op de grond naar achter terwijl de 'onzichtbare hoeven' () weer naar voren komen...
Sok schreef:xSlvna schreef:Jup, het is (nogmaals, als ik het goed zie) het zweefmoment, wat bij harddravers best ver dan de grond is/kan zijn. Zijn achterbeen (rechter zichtbare hoef) is standaard lager dan zijn voorbenen waardoor het mij net ook geen galoppade leek.
Dan komen De twee zichtbare hoeven op de grond, gaan op de grond naar achter terwijl de 'onzichtbare hoeven' () weer naar voren komen...
Da's een contaminatie he?![]()
Hard draven doen die dravers sowieso wel
quintolover schreef:Mooie scherpe foto's zeg. Heb je ook foto's van bricht look ?
Geryon schreef:Ik bedoelde foto 5 inderdaad (foto 1 zie ik niet). Ben beneiuwd of het echt een gallopade is, heb weinig verstand van die hoge snelheid in draf
Noetje14 schreef:mooie foto's!
ik heb alleen een vraag. ik heb niet alles gelezen dus misschien dat mijn vraag al een keer gestelt is.
het paard op de laatste foto heeft oogkappen, super groot neusbontje en watjes in zijn oren.
zo ziet en hoort hij niks. waarom is dat. vanwege de drukte langs de kant??
ik kan best wat situaties bedenken waar een paarden ook in de drukte zijn maar al die dingen niet hebben
of stel ik nou een domme vraag
Noetje14 schreef:mooie foto's!
ik heb alleen een vraag. ik heb niet alles gelezen dus misschien dat mijn vraag al een keer gestelt is.
het paard op de laatste foto heeft oogkappen, super groot neusbontje en watjes in zijn oren.
zo ziet en hoort hij niks. waarom is dat. vanwege de drukte langs de kant??
ik kan best wat situaties bedenken waar een paarden ook in de drukte zijn maar al die dingen niet hebben
of stel ik nou een domme vraag
Citaat:als een paard een bit nodig had om er steun aan te hebben als ze dus bijv. hard moeten rennen, was die er wel met eentje in z'n mond geboren.