Bokker Fiffill en een gorilla op bezoek bij mijn valk merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Bokker Fiffill en een gorilla op bezoek bij mijn valk merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:04

8-)
Photobucket doet het wel vaker, we moeten regelmatig OP's vervangen bij topics die veel bekeken worden :j

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 20:09

Gut, dat betekent voor jullie wel extra werk zeg. Ik had geen idee en gebruikte al jaren photobucket naar tevredenheid, nooit problemen met foto's die het niet meer deden. Nu is dit topic in de eerste dag meteen wel heel erg vaak bekeken, maar dat is Bente's schuld natuurlijk, met zulke prachtige foto's.

Maar goed, ik weet het nu dus in elk geval voorlopig (tot imageshack ineens net zoiets stoms doorvoert en ik geen berichtje krijg) door mij geen extra werk meer. :Y) Nogmaals bedankt voor het fixen van de links in de OP. :D

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:58

Wat een pracht paard ! Vind het wel jammer van de manen , maar kun je niet veel aan doen natuurlijk.. Ik vind de staart namelijk helemaal geweldig! Prachtig <3

Enelaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 01:45

Wat een super mooi paard! Ik vind die laatste foto het mooiste, maar die portretfoto is ook wel errug leuk hihi

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 02:09

Waaauw!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:10

Nice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:24

JoSav schreef:
WildWings: dankjewel. Ik kan daar echt van genieten, haar in die mooie ogen staren, hihi. Voel me dan echt zo'n verliefd paardenmeisje.

Zoo herkenbaar hoor haha :D Mahlika maakt me ook weer op en top penny. Leuk dat je knappe dame (met de mooie platen van Benthe) in Uitgelicht staat, meer bekendheid voor zo'n gaaf ras *\o/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:51

Zo, mijn vooroordelen over Akhal-Tekes kunnen ook de kast weer in worden gezet. Had altijd het idee dat het vrij iele dieren zijn, maar deze toont wel een mooie body. Gaaf beest :)

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:55

Wauw!! Wat een ontzettend mooi paard heb jij zeg. Prachtig!

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:34

Wauw!! , Wat een supersupermooi paard #jaloers ;)

Arkhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:48

Waauw wat een prachtig paard!
En de foto's zijn ook supermooi

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 13:49

*\%/* Wauw, Muzanna op de voorpagina, wat onwijs gaaf!

Lizanne: dankjewel! Ik ben altijd heel zuinig geweest op haar manen, maar ondanks de goede zorg werden ze alleen maar dunner. Zit helaas in het ras. Ze heeft idd gelukkig wel een mooie volle staart. Bij dit ras zie je ook vaak genoeg een bijna helemaal kale staart, heb ik wat dat betreft geluk. :D

Enelaya: dankje! Ik ga de laatste denk ik af laten drukken, vind dat zo'n mooie foto, dan verzucht ik telkens "wat heb ik toch een droompaard." <3

Astaloca: :D

Skyliner: thanks!

WildWings: dankje! Ja, er bestaan nog zoveel vooroordelen over dit ras, terwijl het zulke gave paarden zijn. *\%/*

Winged: Dankjewel, hihi, zie onderschrift! Kort gezegd zijn er drie type Akhal-Teke, toi (renpaardtype, de stereotype windhondpaarden), middentype (is mijn merrie) en alaman type (door de Russen ook wel massivya genoemd, het 'zwaardere' oorlogstype). Mijn merrie is dus middentype, die zit dus tussen het 'iele' type en 'massievere' type in. :j Maar in de meeste boekjes vind je het windhondtype terug, vaak ook nog in show or renconditie en mijn merrie is zelfs ietsje te dik en dus van een minder licht type.

Heukeltje: Bedankt! :D

HorseLove: Dankjewel!!

Arkhorse: dankje, ik ben ook erg blij met de foto's!

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:23

Mooi paard <3

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:48

Wat een mooi paard!
Groen staat haar goed. :))

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:11

wauw! Erg elegant paard <3

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:50

geen heel duidelijke foto
nicky. rond de 1,38 m
Afbeelding

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:22

sennag: dankje!

dyoka: dankjewel! Is ook de reden dat ik een groen halster heb gekozen, dat en ik vind zelf groen een mooie kleur. :D

Heleennn: bedankt!

Marjo89: leuke pony, en lijkt zo ook een heel zachtaardige uitstraling te hebben. Ook een lichte valkkleur, vaak zijn ze toch wat donkerder. En 2 witte beentjes. :D :D (Maar wel wat meer manen, hihi)

xHippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:02

ah wow, wat een prachtig paard!

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:40

Wat een mooi paard! Super leuke foto's!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:45

Muzanna ziet er echt heel goed uit, wat is ze groot geworden. Hoe doet ze het onder het zadel?

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 18:44

xHippy: dankje! :D

Kedevr: dankjewel. Ik ben echt heel benieuwd naar recente foto's van jouw Baprit!

VValar: dankjewel, Tabitha. Ze doet het heel braaf, zet wat dat betreft geen stap verkeerd. Wel heeft ze heel veel afwisseling nodig in het werk. Krijgt ze dat, dan is ze lekker voorwaarts en actief. Ze wil ook graag meedenken. Buitenrijden vindt ze wel veel leuker, maar dat is een beetje ras eigen. Bakwerk vindt ze al snel saai dus daarin moet ik echt heel veel aanbieden; allerlei soorten grondwerk, springen, dressuur, koeien drijven, schriktraining, van alles en nog wat en nooit 2 keer achter elkaar hetzelfde vragen (word je wel creatief van trouwens). :+ Werkwillig onder voorwaarden wat dat betreft.
Gaat Valar weer helemaal goed? En je jonkie (of is ze nog officieel van je broer)?

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:07

Supermooie foto's en goede promotie van het ras!! Geef Muzanna maar een groot complimentje *\%/* !
Zo te horen is ze wat rijden betreft precies Agan. Vindt hij het leuk en interessant dan zit de motor erop, is het saai dan kan je aanzwengelen wat je wil :j .

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 19:48

:D Dankjewel Tabitha! Ik zal het doorgeven aan Muzanna, als ze het besef had voelde ze zich vast vereerd, ze wordt zo graag bewonderd. :)) Hihi, wat grappig dat Agan precies zo is. Ik heb het al van zoveel Teke eigenaren gehoord. Apart is dat. Heel werkwillig maar je moet het wel interessant houden en ze aan het denken houden. :j

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 23:42

JoSav schreef:
xHippy: dankje! :D

Kedevr: dankjewel. Ik ben echt heel benieuwd naar recente foto's van jouw Baprit!

VValar: dankjewel, Tabitha. Ze doet het heel braaf, zet wat dat betreft geen stap verkeerd. Wel heeft ze heel veel afwisseling nodig in het werk. Krijgt ze dat, dan is ze lekker voorwaarts en actief. Ze wil ook graag meedenken. Buitenrijden vindt ze wel veel leuker, maar dat is een beetje ras eigen. Bakwerk vindt ze al snel saai dus daarin moet ik echt heel veel aanbieden; allerlei soorten grondwerk, springen, dressuur, koeien drijven, schriktraining, van alles en nog wat en nooit 2 keer achter elkaar hetzelfde vragen (word je wel creatief van trouwens). :+ Werkwillig onder voorwaarden wat dat betreft.
Gaat Valar weer helemaal goed? En je jonkie (of is ze nog officieel van je broer)?

Fijn dat ze zo werkillend is. Heb je ook beeldmateriaal van haar ohz? En wil je ook endurance wedstrijden oid met haar gaan rijden?
Valar gaat goed! Jonkie is nog steeds van mn broer en is inmiddels alweer 5 jaar.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 20:38

Ik heb geen recent beeldmateriaal, helaas. Af en toe filmt of fotografeert vriendlief, maar de laatste keer ohz op beeld (afgezien van wat simpel stappen) is alweer van afgelopen zomer. Endurance staat nog steeds op de planning, maar nog niks concreets dus dat zal volgend jaar zijn op z'n vroegst. Ik heb geen haast en buiten rijden zonder wedstrijdgebeuren vindt ze ook leuk. :j Jee, 5 jaar alweer, ja ze was een jaar jonger dan Zumi idd. Gaat toch snel zeg.