Photobucket doet het wel vaker, we moeten regelmatig OP's vervangen bij topics die veel bekeken worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoSav schreef:WildWings: dankjewel. Ik kan daar echt van genieten, haar in die mooie ogen staren, hihi. Voel me dan echt zo'n verliefd paardenmeisje.
JoSav schreef:xHippy: dankje!
Kedevr: dankjewel. Ik ben echt heel benieuwd naar recente foto's van jouw Baprit!
VValar: dankjewel, Tabitha. Ze doet het heel braaf, zet wat dat betreft geen stap verkeerd. Wel heeft ze heel veel afwisseling nodig in het werk. Krijgt ze dat, dan is ze lekker voorwaarts en actief. Ze wil ook graag meedenken. Buitenrijden vindt ze wel veel leuker, maar dat is een beetje ras eigen. Bakwerk vindt ze al snel saai dus daarin moet ik echt heel veel aanbieden; allerlei soorten grondwerk, springen, dressuur, koeien drijven, schriktraining, van alles en nog wat en nooit 2 keer achter elkaar hetzelfde vragen (word je wel creatief van trouwens).Werkwillig onder voorwaarden wat dat betreft.
Gaat Valar weer helemaal goed? En je jonkie (of is ze nog officieel van je broer)?