Anoli schreef:FlyAway schreef:Dat klinkt wel erg sumier zo, maar er was wel meer dan dat natuurlijk, al was het alleen maar Paleis het Loo met de gigantische Paleistuinen. Sowieso reden ze tussen de demo`s door ook nog met wat combinaties in de rondte, er waren klassieke auto`s, de hoefsmid was er, de koetsen waar mee gereden werd stonden tentoongesteld tussendoor, er was allerlei bedrijvigheid.
Wij hebben ons toch een goede 4 uur uitstekend vermaakt!
Wij kwamen voor de middagronde zeg maar, en we hebben werkelijk 1 auto gezien (misschien door de regen?)
De hoefsmid heb ik samen mee staan schuilen bij zn auto maar niet aan het werk gezien
En misschien dat het aan mij ligt hoor dat ik het tegen vond vallen, want het paleis en de tuinen ben ik al vaker geweest
De auto op mijn foto`s (Minerva uit 1925) reed rond, en een Ford cabrio van Prins Bernhard reed ook rond. In de gebouwen stonden ook nog wat bijzondere auto`s (Winton Six Limousine Landaulette van Koningin Emma, Fiat Coupe Cabrio van Prins Bernhard, Mercedes Heckflosse (als ik het goed heb) en een leuke trapauto door Claus gemaakt voor de prinsen.) En dan kon je de tuigkamer ook zien natuurlijk. Onder het afdak stond de rouwkoets van Wilhelmina, erg imposant, nog wat koetsen en auto`s. De Hoefsmid is flink druk geweest, de rookpluimen kwamen er van af af en toe

Wij wonen net boven Apeldoorn, (5 jaar nu) maar was er nog nooit geweest, op het Loo, dus dat was sowieso leuk.