[WN] Dutch Western Festival 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 18:57

Net mail gestuurd naar WRAN, voor starten in de L2 rookie heb je toestemming nodig.

En dan bedenken of ik alleen reining start of ook trail :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:28

Bruno1986 schreef:
lifaya schreef:
Ik zou eigenlijk dit jaar wel er heen willen gaan als toeschouwer/fotograaf! Is de bak een beetje degelijk belicht voor foto's?

Weet niet of er al op geantwoord is, maar je hebt wel een goeie lichtsterke lens nodig heb ik zelf vorig jaar gemerkt met foto's maken.
Ik ga dit jaar zeker ook een dag om weer foto's te maken.

lichtsterke lens heb ik sowieso ;) maar als het echt te donker is en je niet makkelijk op de sluiter 1/400 kan zitten zou het zonde zijn om alles mee te sjouwen...

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:51

Anick schreef:
Kom je dinsdag niet starten bellethjee?

Ik heb heeeeel lang getwijfeld.. Maar start denk ik toch liever dan het wran NK.. Ik ben er soieso wel bij op het paint NK!! En wat doe jij dan? Ik weet t stiekem nog steeds niet ;)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:04

Ik wil wel graag een paar amateur SPB klassen starten! Iig trail, hms en wpl :) Wie doet er mee? :):)
Open trail en eventueel wpl misschien ook, maar alleen als er wat andere deelnemers zijn in de amateur :Y)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:19

gaucho schreef:
Net mail gestuurd naar WRAN, voor starten in de L2 rookie heb je toestemming nodig.

Ooh Echt??? whaha is dat wat zeg....heb mijn dochter voor tig onderdelen opgegeven in de Rookie en betaald....nou dan ga ik maar eens toestemming vragen :+ :D

Anick

Re: Dutch Western Festival 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 05:10

Ik start halter, pleasure hunter en trail in de open spb klasses. Ik ga alleen die dinsdag heen.. en misschien woensdag nog voor de halter en colorclass met 2jarig hensgtje.
Tis een mooie aanbieding voor de spb he! Ik zou gaan! :P ;)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:09

gaucho schreef:

Hoezo?
Er is maar 1 voorwaarde: 25 punten of meer hebben in de L3.
Nergens wordt gesproken over dat er toestemming nodig is van de WRAN, dus dit heeft de WRAN zojuist verzonnen.

Dit: [WN-EV] Ned. Kampioenschap Westernrijden FNW is de enige oorspronkelijke leidraad van startgerechtigd zijn op het NK.
Er is daarna niets meer officieel naar buiten gebracht door de WRAN over de L2 Rookie en zelfs het bericht in de link is niet "officieel"
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 16-07-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:16

In de voorwaarden van het NK staat dat je toestemming moet hebben om L2 rookie te starten.

En je mag alleen aan onderdelen mee doen waar je eerder in bent gestart.

Ik heb al reactie van de WRAN, ik mag alle uitgeschreven onderdelen starten, maar wordt denk ik alleen reining.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:20

gaucho schreef:
In de voorwaarden van het NK staat dat je toestemming moet hebben om L2 rookie te starten.

Dat hebben ze dus nieuw verzonnen ;)
Zo ook het onderdelen verhaal.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:24

onderdelen verhaal kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Lijkt me verder dat als je meer dan 25 punten hebt in de L3 dat je gewoon mee zou moeten kunnen doen.

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:03

belletjhee schreef:
Anick schreef:
Kom je dinsdag niet starten bellethjee?

Ik heb heeeeel lang getwijfeld.. Maar start denk ik toch liever dan het wran NK.. Ik ben er soieso wel bij op het paint NK!! En wat doe jij dan? Ik weet t stiekem nog steeds niet ;)

Twijfels zijn opgelost.. Ga toch lekker voor de SPB dag!!! Gewoon lekker allround!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 16:50

belletjhee schreef:
Twijfels zijn opgelost.. Ga toch lekker voor de SPB dag!!! Gewoon lekker allround!

*\o/* Yeah! *\o/*

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:35

Jaaa leuk!!

cali78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:41

Weet iemand of je altijd eventjes mag inrijden in de showarena op het NK of mag dat niet? :(

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:42

Meestal niet voor het onderdeel maar wel in de pauze, voor en na de show.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:44

Jammer dat het voor mij zo ver weg is, ik had er graag foto's willen maken :j

cali78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:46

Dus als ik het eerste onderdeel van de dag moet rijden...mag je voordat de show dus begint dus nog wel inrijden in de grote arena? Ik moet op zaterdagochtend het eerste onderdeel volgens mij... Krijg je de tijden etc. van tevoren nog te horen? :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:14

gaucho schreef:

En je mag alleen aan onderdelen mee doen waar je eerder in bent gestart.

Ik heb al reactie van de WRAN, ik mag alle uitgeschreven onderdelen starten, maar wordt denk ik alleen reining.

Oh wha, stond het in de voorwaarden...oeps blijkbaar niet goed genoeg gelezen.

Maar inmiddels is ook hier de toestemming ontvangen en nu ik bovenstaande lees, begrijp ik nu ook de opmerking in de mail dat ze in alle onderdelen mag starten. :o? :j :D

Alleen starten in de onderdelen waar ze eerder aan mee hebben gedaan, is idd niet zo gek dat ze dat eisen. +:)+

We hebben er zin in, that's what counts *\%/*

Wie weet is dat volgend jaar dan ook voor alle L2/L1 ruiters? Zo wel een logisch gevolg kunnen worden.....time will tell

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 07:13

CounTree schreef:
Alleen starten in de onderdelen waar ze eerder aan mee hebben gedaan, is idd niet zo gek dat ze dat eisen. +:)+

Wie weet is dat volgend jaar dan ook voor alle L2/L1 ruiters? Zo wel een logisch gevolg kunnen worden.....time will tell

??????

Dit druist in tegen het basisprincipe: je bent een ruiter van een bepaald level, dat geldt voor alle onderdelen dus.
Hetzelfde geldt ook voor een rassenvereniging als de AQHA: je bent bv een Amateur ruiter. Dat is een bepaald level en daar mag je dus alle onderdelen van starten.

Het is dus wél gek dat ze dat eisen.

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 07:23

Wie start er allemaal L1? :)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:48

Romkabouter schreef:
CounTree schreef:

??????

Dit druist in tegen het basisprincipe: je bent een ruiter van een bepaald level, dat geldt voor alle onderdelen dus.
Hetzelfde geldt ook voor een rassenvereniging als de AQHA: je bent bv een Amateur ruiter. Dat is een bepaald level en daar mag je dus alle onderdelen van starten.

Het is dus wél gek dat ze dat eisen.

Hier gaat het om het NK en ruiters die voor het eerst mogen starten op het NK in de L2 rookie, ruiters met de startstatus L3. De L2 Rookie is qua rijregels gelijk aan de L2. Ik kan me goed voorstellen dat de organisatie dan graag wil dat de betreffende nieuwkomer dan toch wel enige ervaring heeft in het onderdeel dat hij/zij gaat starten.

Oke....wat de L2/L1 ruiters betreft is bij nader inzien inderdaad niet zo logisch. :o Daar heb je zeker een punt. :j . Beetje domme opmerking uit mijn glazen bol ;) Solly :+

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 10:44

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:00

Wie rijden er woensdag mee dphc en welke onderdelen?

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:02

Ik sla deze over.
Iedereen veel plezier.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 14:24

Leuk jongens! :j Mijn bijrijdpoown doet denk ik onder Gaucho mee aan de L2 Rookie reining. Ik kan mee als groom helaas! ;( Ben op vakantie! {:}