En dan bedenken of ik alleen reining start of ook trail
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bruno1986 schreef:lifaya schreef:Ik zou eigenlijk dit jaar wel er heen willen gaan als toeschouwer/fotograaf! Is de bak een beetje degelijk belicht voor foto's?
Weet niet of er al op geantwoord is, maar je hebt wel een goeie lichtsterke lens nodig heb ik zelf vorig jaar gemerkt met foto's maken.
Ik ga dit jaar zeker ook een dag om weer foto's te maken.
maar als het echt te donker is en je niet makkelijk op de sluiter 1/400 kan zitten zou het zonde zijn om alles mee te sjouwen...
gaucho schreef:Net mail gestuurd naar WRAN, voor starten in de L2 rookie heb je toestemming nodig.
belletjhee schreef:Anick schreef:Kom je dinsdag niet starten bellethjee?
Ik heb heeeeel lang getwijfeld.. Maar start denk ik toch liever dan het wran NK.. Ik ben er soieso wel bij op het paint NK!! En wat doe jij dan? Ik weet t stiekem nog steeds niet
gaucho schreef:In de voorwaarden van het NK staat dat je toestemming moet hebben om L2 rookie te starten.
En je mag alleen aan onderdelen mee doen waar je eerder in bent gestart.
Ik heb al reactie van de WRAN, ik mag alle uitgeschreven onderdelen starten, maar wordt denk ik alleen reining.

CounTree schreef:Alleen starten in de onderdelen waar ze eerder aan mee hebben gedaan, is idd niet zo gek dat ze dat eisen.
Wie weet is dat volgend jaar dan ook voor alle L2/L1 ruiters? Zo wel een logisch gevolg kunnen worden.....time will tell
Romkabouter schreef:CounTree schreef:Alleen starten in de onderdelen waar ze eerder aan mee hebben gedaan, is idd niet zo gek dat ze dat eisen.
Wie weet is dat volgend jaar dan ook voor alle L2/L1 ruiters? Zo wel een logisch gevolg kunnen worden.....time will tell
??????
Dit druist in tegen het basisprincipe: je bent een ruiter van een bepaald level, dat geldt voor alle onderdelen dus.
Hetzelfde geldt ook voor een rassenvereniging als de AQHA: je bent bv een Amateur ruiter. Dat is een bepaald level en daar mag je dus alle onderdelen van starten.
Het is dus wél gek dat ze dat eisen.
Daar heb je zeker een punt.
. Beetje domme opmerking uit mijn glazen bol
Solly
Mijn bijrijdpoown doet denk ik onder Gaucho mee aan de L2 Rookie reining. Ik kan mee als groom helaas!
Ben op vakantie!