wauw. kan me d'r niets bij voorstellen om op een blind paard te rijden. Lijkt me een apart, maar heel speciaal gevoel. Daarvoor moeten ruiter en paard elkaar wel erg goed aan kunnen voelen en begrijpen
Super bedankt allemaal, vandaag ook weer een meeting gehad Dus voorlopig komen er nog wel topics haha. Was tot september wel even de laatste meeting Gezellig maar altijd veel geregel en lange dagen voor Iedereen en preske mag er weer ff van bijkomen En we gaan ons richten op de training voor eersel postel rally weer
Haha thnx leyla. Ik heb echt al zulke mooie fotos binnen Super gewoon
Anoniem
Geplaatst: 17-06-13 20:19
fabske schreef:
En we gaan ons richten op de training voor eersel postel rally weer
Rij je zo'n dingen gewoon mee? Wat stoer!
Hier ben ik al overgelukkig dat ponylief mij gewoon in een vreemde weide over een heuvel wilde volgen (vandaag gebeurd, vandaar.. een pas aangelegde heuvel voor het marathon-oefenen) .. laat staan dat ik erop zou rijden .. laat staan zoiets
wat goed dan heb je de eerste stap al gezet joh En als je gewoon zo doorgaat komt de rest vanzelf wel. Belangrijk is dat jij erop moet durven vertrouwen dat ze meer kan. En je dus rust en vertrouwen geeft daarmee, Hoe meer je je eigen angst los kan laten hoe beter het gaat..
Ik heb nu paar jaar geen rally gereden maar rijden gaat zo goed. Ze lijkt wel meer en meer bomproof te zijn nu ik volledig op haar Kunnen vertrouw..
Misschien wel Spijtig dat hier nog andere dingen meespelen dan het puur niet kunnen zien .. Maar als je het niet erg vind zou ik je graag even pb'en, dan gaan we hier niet offtopic en misschien heb je wel wat leuke tips voor mij & ponylief