Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elco schreef:Horsewoman74 schreef:I don't believe the whole story.....it is eather an insurance fraude or someone who hates her so much, he or she set the whole burglary up.....
Ze ligt nu helemaal in een deuk om de reacties, hier is ze namelijk op uit lees haar berichten maar op haar profiel..Gewoon een zielig persoon die zich verveelt geen aandacht aan geven..

Citaat:Okee, dus dan jatten ze zadels omdat dat blijkbaar veel geld oplevert... Maar waarom jat je in godsnaam een nieuw paar AllStars?
En 5 van onze trainingszadels weg, hufters zijn het! Ik schrok me dood toen ik 's ochtends bij mijn auto/in de stal kwam.
Het is niets nieuws maar toch verbaas ik me er steeds weer over.
Ik ben niet zo heel erg in het geloven van wonderen, maar hoop er wel heel hard op dat de dieven ergens gruwelijk hard tegen de lamp lopen.
Beter.!!! Al zou ik hem wel helemaal goed schrobben..Bah ze hebben wel met hun tengels er aan gezeten, geeft gewoon een k..gevoel..
.
Utixo schreef:Wilde net updaten.
Even een update vanaf de laptop. Zoals jullie inmiddels wel begrepen hebben, is mijn geliefde trailer weer terug! Helaas zonder spullen, wel een lichtpuntje in de duisternis. Het vreemde was wel dat hij keurig geparkeerd stond met een slot erop. Hij was dus niet gedumpt, maar stond klaar om weer opgehaald te worden. Dankzij een geweldige anonieme tipgever, die later zich bekend maakte, hebben we hem gevonden. Helaas was politie Den Haag in eerste instantie niet meewerkend, maar dankzij bureau Westland stond er uiteindelijk 4 man sterk. Er is bekend wie hem heeft neergezet, maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde, omdat het een bijzonder agressieve man blijkt te zijn. Nu bidden dat de politie het oppakt en er misschien nog een kansje is voor de spullen. Trailer staat nu op Zichtenburg (politieterrein) voor sporenonderzoek, maar hij staat me daar even prima.
Komt nog een staartje aan, maar ik heb ergens hoop dat alles nog teruggevonden word.
Opnamens WOS verliepen erg rommelig, heb hem uitgezwaaid en ben weggereden. Zal me benieuwen
Slechts een ongelukkig moment uitgekozen.