Zadelroof omgeving Den Haag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Re: Zadelroof omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:42

Mmm toch maar een zadelslot kopen denk ik...
Of gewoon de zadels meenemen naar huis.. En dan ook gewoon lekker op mijn kamer opruimen haha
Lees ook dat ze hier in het noorden bezig zijn..
Toch maar eens met mijn ouders over hebben
Alles zit wel achter slot en grendel maar toch

Tis niet niks als al je spulletjes waar je zelf zo zuinig op bent zo gejat worden..
40 zadels en een trailer.. Moet wel een grote bende geweest zijn..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:45

Elco schreef:
Horsewoman74 schreef:
I don't believe the whole story.....it is eather an insurance fraude or someone who hates her so much, he or she set the whole burglary up.....

Ze ligt nu helemaal in een deuk om de reacties, hier is ze namelijk op uit lees haar berichten maar op haar profiel..Gewoon een zielig persoon die zich verveelt geen aandacht aan geven..

Gut, je hebt gelijk, ik zie het. Wat triest als je daar je levensvreugde uit moet halen. :')

Terug on-topic. Het is toch te gek voor woorden dat je steeds je spullen terug naar huis zou moeten meenemen omdat de boel anders gejat wordt. Ik sta daar niet in de buurt maar het is natuurlijk weer een kwestie van tijd voordat deze (of andere) idioten ook elders toeslaan.

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:31

Zo dat is echt enorm balen!
Je moet je gewoon goed verzekeren, er kan ook brand uitbreken op een pensionstal! Ik heb sinds kort een tweede inboedelverzekering genomen op het adres van de stal met een clausule dat de zadelkast op slot zit en dat daar de braakschade op te zien moet zijn. Ik krijg gewoon de nieuwwaarde van mijn zadel terug bij roof/brand als ik het aantoonbaar kan maken (factuur).
Ik geloof dat het me 8,70 € per jaar extra kost. Ook de dekens en de hele inhoud van de kast is verzekerd tot 5000€.

Alter_Ego

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:17

Citaat:
Okee, dus dan jatten ze zadels omdat dat blijkbaar veel geld oplevert... Maar waarom jat je in godsnaam een nieuw paar AllStars?

Deze diefstal was bij mij thuis. Mijn splinternieuwe Allstars uit mijn auto gestolen :( En 5 van onze trainingszadels weg, hufters zijn het! Ik schrok me dood toen ik 's ochtends bij mijn auto/in de stal kwam.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:21

Echt hatelijk, zulke mensen. Blijf toch lekker van andermans spullen af. Zelfs thuis zijn je spullen dus niet eens meer veilig :n Het is niets nieuws maar toch verbaas ik me er steeds weer over.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:33

Heb inmiddels Hulsebos gesproken, zelfs die waren er stil van. Er zijn nu heel veel zadelmakers en winkels ingelicht. Mediagekte is ook nog niet voorbij, net belde de WOS. Eigenlijk heb ik er weinig zin in, maar hoe meer ruchtigheid eraan gegeven word, hoe beter het is.
Gisteravond was het in Hart van Nederland, die hebben er wel een mooi stukje van gemaakt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:22

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:30

Jits, Utixo: wat ontzettend klote zeg :\ Ik ben niet zo heel erg in het geloven van wonderen, maar hoop er wel heel hard op dat de dieven ergens gruwelijk hard tegen de lamp lopen.

En kan me voorstellen dat je weinig zin hebt in mediagekte, maar hoe meer mensen ervan weten, hoe groter de kans op een tip.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:59

Vorig jaar reden ze in een wit bestelbusje, en kon je een beetje uitrekenen wanneer je aan de buurt was ze hadden een bepaalde route..Toen waren het een stel polen waar wij hier in de bollenstreek veel last van hebben..

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:17

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:37

*\o/* Beter.!!! Al zou ik hem wel helemaal goed schrobben..Bah ze hebben wel met hun tengels er aan gezeten, geeft gewoon een k..gevoel..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:00

Wilde net updaten :D.

Even een update vanaf de laptop. Zoals jullie inmiddels wel begrepen hebben, is mijn geliefde trailer weer terug! Helaas zonder spullen, wel een lichtpuntje in de duisternis. Het vreemde was wel dat hij keurig geparkeerd stond met een slot erop. Hij was dus niet gedumpt, maar stond klaar om weer opgehaald te worden. Dankzij een geweldige anonieme tipgever, die later zich bekend maakte, hebben we hem gevonden. Helaas was politie Den Haag in eerste instantie niet meewerkend, maar dankzij bureau Westland stond er uiteindelijk 4 man sterk. Er is bekend wie hem heeft neergezet, maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde, omdat het een bijzonder agressieve man blijkt te zijn. Nu bidden dat de politie het oppakt en er misschien nog een kansje is voor de spullen. Trailer staat nu op Zichtenburg (politieterrein) voor sporenonderzoek, maar hij staat me daar even prima.

Komt nog een staartje aan, maar ik heb ergens hoop dat alles nog teruggevonden word.

Opnamens WOS verliepen erg rommelig, heb hem uitgezwaaid en ben weggereden. Zal me benieuwen :D

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:05

Utixo schreef:
Wilde net updaten :D.

Even een update vanaf de laptop. Zoals jullie inmiddels wel begrepen hebben, is mijn geliefde trailer weer terug! Helaas zonder spullen, wel een lichtpuntje in de duisternis. Het vreemde was wel dat hij keurig geparkeerd stond met een slot erop. Hij was dus niet gedumpt, maar stond klaar om weer opgehaald te worden. Dankzij een geweldige anonieme tipgever, die later zich bekend maakte, hebben we hem gevonden. Helaas was politie Den Haag in eerste instantie niet meewerkend, maar dankzij bureau Westland stond er uiteindelijk 4 man sterk. Er is bekend wie hem heeft neergezet, maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde, omdat het een bijzonder agressieve man blijkt te zijn. Nu bidden dat de politie het oppakt en er misschien nog een kansje is voor de spullen. Trailer staat nu op Zichtenburg (politieterrein) voor sporenonderzoek, maar hij staat me daar even prima.

Komt nog een staartje aan, maar ik heb ergens hoop dat alles nog teruggevonden word.

Opnamens WOS verliepen erg rommelig, heb hem uitgezwaaid en ben weggereden. Zal me benieuwen :D

Ik duim voor jullie. Wat goed dat er in ieder geval een naam bekend is!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:24

Kijk dat is dan een klein lichtpuntje. Sterkte ermee.

rebecca1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 16:37

Hopelijk ondernemen de politie stappen en worden nog meer zadels etc terug gevonden!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:04

Wat tof dat de trailer terecht is, die heb je gelukkig alvast terug!

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:06

In Rotterdam is er bij een ponyclub een tractor gestolen. HIj is uit de aanhanger geroofd en het hek was los geknipt. Ik vind het fijn dat de trailer is teruggevonden! Ik hoop dat de rest nog teruggevonden wordt maar ik ben bang dat misschien alleen de apartere zadels worden teruggevonden maar de rest.. Ik snap echt niet waarom mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 17:08

Wat fijn, in ieder geval een beetje goed nieuws! Nu hopen dat de rest terugkomt :)

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 15:00

Fijn dat er een spoor is naar de daders? Waren het soms ook nog bekende? Ik vond het ook raar dat ze alles hadden meegenomen. In eigenlijk alle gevallen van zadelroof zijn ze nogal selectief op merk en kleur. In Hoek van Holland hadden ze ook alleen de zwarte duurdere zadels meegenomen. Bruin bleef liggen.
In Zoetermeer zijn ook al eens een partij zadels teruggevonden dus ik hoop voor jullie dat er wat terugkomt.
En dat het niet beschadigd is. Want je zadel kapot terugvinden is ook een ramp. Ik heb mijn zadel toen zelf op mijn inboedel verzekering vergoed gekregen (nieuwwaarde) omdat ik een zadelsteun in de schuur thuis had waar ik het ook regelmatig bewaarde.
Maar uiteindelijk was de schok dat het je kan overkomen toch wel groot.

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 09:30

Hebben jullie uiteindelijk nog iets teruggevonden??

Mystica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:06

De trailer hebben we gisteren op kunnen halen bij de politie. Hij is van binnen toch wel meer beschadigd dan we eerst dachten en ze zijn door de handrem heen gereden. Mar dat komt wel goed. Voor de rest nog geen nieuws. Paar dagen geleden is er een rechercheur geweest die aangaf dat hij nog één plusje (?) moest hebben en dan kon hij trajectcontrole aan gaan vragen. Dus ze zijn er wel mee bezig. Er is ook een spoor (naam) maar het is logisch dat de politie niets loslaat tijdens een onderzoek. Langzaam aan ontstaan er weer volledige hoofdstellen uit allerlei losse stukken en komen er druppelsgewijs zadels bij. Gelukkig is het zomer en kunnen de paarden op de wei (nou ja, zomer...)

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:04

Kijk maar uit dat ze niet nog een keer komen.
Ze gaan er van uit dat in het rijke westen iedereen snel een nieuw zadel koopt en dan komen ze soms na een paar weken nog eens kijken.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:57

Dat gaat ze niet lukken nu. De beveiliging is lichtelijk aangescherpt...

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:04

ik hoop t niet..

je moet gewoon leeuwen in de zadelkamer neerzetten :P

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:50

Hihi, de tamtam gaat vlot. Een of andere dronken pool (te zien op de camera's) heeft mijn cola automaat leeggehaald. De buit was zo'n 26 euro. Ik hoop dattie er blij mee was. :+ Slechts een ongelukkig moment uitgekozen.