Fiffill schreef:Erg leuk dier! Goed gelukte kruising en wat fijn dat het zo goed gaat.
(Volgens mij zijn stemtopics alleen niet toegestaan...)
Jawel daar is dit gedeelte juist voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quera schreef:Fiffill schreef:Erg leuk dier! Goed gelukte kruising en wat fijn dat het zo goed gaat.
(Volgens mij zijn stemtopics alleen niet toegestaan...)
Jawel daar is dit gedeelte juist voor
Heel handig van mij. Had geen flauw idee dat dit speelde.
Aangezien stemtopics normaal niet zijn toegestaan, maar dan heb ik niks gezegd.
amoebje schreef:Wat ook nog wel genoemd mag worden is dat donya een pony is die 24/7 buiten op de wei staat en hiernee het voorbeeld geeft dat je zo prima op hoog niveau kan rijden/scoren!

Succubi schreef:amoebje schreef:Wat ook nog wel genoemd mag worden is dat donya een pony is die 24/7 buiten op de wei staat en hiernee het voorbeeld geeft dat je zo prima op hoog niveau kan rijden/scoren!
Dat mag idd goed benadrukt worden!
En dat zij eerlijk rijden en het paard niet 7 dagen in de week vermoeien met oefeningen en trainingen.
Succubi schreef:amoebje schreef:Wat ook nog wel genoemd mag worden is dat donya een pony is die 24/7 buiten op de wei staat en hiernee het voorbeeld geeft dat je zo prima op hoog niveau kan rijden/scoren!
Dat mag idd goed benadrukt worden!
En dat zij eerlijk rijden en het paard niet 7 dagen in de week vermoeien met oefeningen en trainingen.