Ik vind het echt zo'n intrigerend paard, echt 1 met een x-factor gewoon door zijn karakter en uitstraling wat jij overigens perfect onder woorden weet te brengen Ik vind hem geweldig, en hij is prachtig, en ik hoop dat je nog lang van hem kunt genieten
Ik ben ook echt heel gek op hem. Hij maakt me altijd aan het lachen. Vanavond zag ik een kat door het land rennen alsof zijn leven er vanaf hing. Dat was ook zo, want een moment later zag ik dat Frum op 'm aan het jagen was.
Ketaki
Geplaatst: 09-06-13 02:27
_Lorette_ schreef:
Ik ben ook echt heel gek op hem. Hij maakt me altijd aan het lachen. Vanavond zag ik een kat door het land rennen alsof zijn leven er vanaf hing. Dat was ook zo, want een moment later zag ik dat Frum op 'm aan het jagen was.
Sinds vandaag voelt hij zich NOG belangrijker en knapper
Ansie
Geplaatst: 16-06-13 21:53
Wat gaaf! Knap is ie zeker Ik hoop dat je nog veel vaker ritjes op hem kan maken hoor!! Dat zou helemaal top zijn, dit ziet er super uit Hij lijkt er ook wel schik in te hebben
Nee, zo onder het zadel niet. Wel toen we naar buiten gingen om buiten uit te stappen (we zijn nog geen 5 min. in de binnenbak geweest, veel te benauwd). Hij moest wachten toen de schuifdeur opzijgezet was. Die deur maakt veel lawaai en hij had dat nog niet meegemaakt. Dan staat hij te trillen op zijn benen en is hij wel iets dronken. Maar dat is dus weer als hij geen voorwaartse focus heeft. Zolang hij voorwaarts is of zelfs als hij alleen maar voorwaarts denkt, dan is er niets aan de hand.
Het is wel zo dat ik bij elke wiebel en elk tactfoutje in de stress schiet, maar dat kan ik wel redelijk goed relativeren. Elk paard maakt wel eens een foutje of is lichtjes uit balans.
jiehaaa
Geplaatst: 16-06-13 23:18
Wat geweldig om hem onder het zadel te zien! Hij heeft er duidelijk plezier in!