Klopt, ik ben vooral blij dat we hebben kunnen vastleggen dat we een band hebben en dat we plezier hebben samen. Dat haar achter haar oren is ook geen gezicht maar het maakt haar ook wel weer komisch
anneliesdj
Geplaatst: 06-06-13 11:19
Achja, dan maakt het ook niet uit, maar stel dat je er speciaal tijd voor maakt en betaald enzo... Nu heb je gewoon lol gehad en houd er nog leuke foto's aan over ook.
Jaa tof, je mag altijd komen oefenen Wilde net dit weekend haar kuif bijwerken
LastDream
Geplaatst: 06-06-13 12:12
wat een heerlijk combi julie samen! wat een heerlijk beest!
Koper
Geplaatst: 06-06-13 12:18
Ha, toen ik de titel voor de helft gelezen had wist ik al dat 't over slettel ging. Wat een leuke foto's Mag ik als überpenny even zeggen dat je hárstikke stoer bent dat je zonder hoofdstel op je wilde arabier het water in durft maar dat caploos wel heul gefaarluk is
Oh dan heeft Evelyn de foto's vewijderd denk ik, ik heb haar linkjes gebruikt
JoSav
Geplaatst: 08-06-13 13:29
Gave foto's! Is ze ook echt aan het zwemmen of is het niet zo diep als het eruit ziet?
De mijne ziet vooralsnog het nut van het water in gaan nog altijd niet in. Als ik haar er dan eindelijk in heb staat ze echt zo van "Dus... en nu?" Water is om te drinken, niet om te zwemmen, haha.
Maar, helemaal leuk weer! Ben je trouwens erg verbrand of lijkt dat alleen maar zo?
nee ik was niet verbrand! eerder rood van inspanning haha. Ze zwem af en toe echt hier nog niet zo diep dat alleen haar hoofd er bovenuit komt maar wel voetjes van de vloer! ze wordt dan erg actief en stuwend dus ik moet dan altijd hard inspannen om mee te komen
Binne
Geplaatst: 09-06-13 00:16
Leuke foto,s en knappe arabier!
Kylana_l
Geplaatst: 09-06-13 08:08
Super mooi paardje!!
2e foto is echt wauw
pleiada
Geplaatst: 09-06-13 08:54
Stoere arabier hoor
Had je haar manen eerst kort en laat je ze nu groeien?
Hee, je staat in uitgelicht! Super spikkel set! (Geen shettepret maar settepret.) Wat een leuke foto's weer. Ik zit op afstand mee te genieten. Heerlijk.