Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lucynta1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 01:04

oh wauw wat een mooi paard geweldige foto's

onlineshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 06:01

Prachtige foto's van een heel mooi model +:)+

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 07:03

prachtig paardje! Als je haar ooit weg doet kan hij alrtijd hierheen komen

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 07:23

prachtige foto's!!!

annemarijn54

Re: Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 07:53

Wouw!

Kimdestiny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 07:58

Alle foto's zijn mooi , maar de laatste het mooist haha

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:08

Netje schreef:
Ahhh, eindelijk zijn eigen topic ! Dat verdient onze kanjer <3 Ik blijf kijken naar de foto's en vind ze allemaal even mooi. We zijn nog steeds aan het bedenken welke we nou aan de muur willen hangen :D

Even nog een vraagje aan de fotografen: waarom zouden jullie kiezen voor canvas of bijv. voor dibond (helderheid, scherpte?) Of is dat gewoon een kwestie van smaak? En wat blijft het mooiste op de iets langere duur?

Het is een kwestie van smaak, persoonlijk ben ik enorm fan van een foto afgedrukt op dibond of dibond met acrylglas ervoor, daardoor worden de kleuren echt briljant en krijgt je foto een mooie glans. en ik heb nu toch zo'n goede leverancier gevonden, de afdruk kwaliteit is echt prachtig! :]

Canvas heeft natuurlijk ook zijn charmes maar naar mijn mening ziet de foto er dan sneller minder scherp uit (ook al was hij dat wel) en worden de kleuren minder intens. Maar het is net wat je mooier vind ;).

Ik vond het ook heel leuk om Luca in levende lijven te zien nadat ik hem al vaak ben tegen gekomen op verschillende foto's. Hij ziet er echt goed uit! :D

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:15

Hehe, eindelijk!
Ik dacht al dat 'ie nooit meer zou komen aangezien Unico en Special al voorbij zijn gekomen.
Gelukkig wel!
En o, wat is deze pony het wachten waard! ZO'N KNAP BEESTJE <3

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:31

Mooi paard en dan door super fotografen in beeld gebracht, super! :)

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:36

Hahaha, je hebt een Duits paard: kuilen graven aan het strand _O- :')

Mooi paard en mooie foto's :j

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:39

Wat is en blijft het toch een prachtig dier om te zien... <3 Wederom geweldige foto's!

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:40

Wat een plaatje! Wauw!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:45

Wauwie wat een plaatjee!!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:45

Hij is zo'n knapperd <3 Mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:52

Práchtige foto's, maar dat kan ook niet anders met zo'n prachtige pony! :D

Ik vind het wel eigenlijk best apart om te zien dat alle foto's een andere kleur samenstelling heeft, op de ene foto is luca bijna wit palomino en op de andere bijna goud palomino... ongeacht wat ieders persoonlijke voorkeur van wat ze mooi vinden vind ik het toch apart := wat je wel allemaal niet kunt doen met photoshop :=
vind het 'grijze' van nyclke erg mooi, rustgevend, ''schoon'' maar ook een beetje te perfect. van hypo focus vind ik het juist wel mooi dat er meer kleur in zit, oogt wmb wat 'echter', 'levendiger' al vind ik die andere foto's wel echt zo'n 'wauw' effect hebben...
ik denk dat dat voor iedereen verschilt, wat men mooi vind, blijf er bij dat ik het apart vind dat dat zo énorm verschilt, ik kan me nu moeilijk voorstellen hoe luca er nou in het echt uit ziet, zonder al die bewerkingen...

Kylana_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:06

Hele mooie fotos!!
Maar vooral SUPER MOOI paardje!!!!!!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:07

Netje schreef:
Even nog een vraagje aan de fotografen: waarom zouden jullie kiezen voor canvas of bijv. voor dibond (helderheid, scherpte?) Of is dat gewoon een kwestie van smaak? En wat blijft het mooiste op de iets langere duur?

Zowel canvas als dibond kan erg mooi zijn, het is vind ik net wat bij je inrichting past of wat jezelf het mooist vind.
Ik ben (net zoals Merel) helemaal fan van een foto verlijmd op dibond, de kwaliteit spat er dan vanaf. Met canvas creeër je weer een hele andere look, het is robuuster en geeft een wat schilderij-achtig effect aan de foto. dibond is nog niet zo bekend, dus naar mijn idee word er dan vaak doordat men het niet kent toch voor canvas gekozen, maar dibond heeft zeker mijn persoonlijke voorkeur :)

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:17

Super mooie foto's en foto 8 is geweldig! zijn houding is gewoon gaaf :p

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:17

Inderdaad een penny droom! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:19

@Marit:
Lees mijn post nog een keer.
Ik doe niets meer dan vragen hoe het komt dat er bij oa nyckle geen kleur meer in de lucht zit.

Ik be/veroordeel niemand.
Maar ik schrijf daarna wel de 2 mogelijke oorzaken op inderdaad.
Er zijn namelijk maar 2 verklaringen. En dat is bewerking of een witbalans die resulteerd in een niet werkelijke kleurtemperatuur.

Ja, in video was t zwaarbewolkt zoals je kunt zien.
Terwijl bij de foto de zon fel schijnt. Dat alleen al maakt qua kleurintensiteit een gigantisch verschil.
Bovendien zijn instellingen en verwerking/compressie/opslag bij video inderdaad behoorlijk anders.
En de lucht is nog steeds helder blauw, absoluut niet grijs. Zelfs ondanks de zware bewolking.

Ik val niemand aan en beschuldig niemand ergens van.
En ik vind t raar en naar dat je mij daar wel van beschuldigt.
Ik kan t prima vinden met nyckle en t boeit mij niet wat anderen wel of niet over zijn of mijn stijl zeggen.
We hebben allebei onze eigen stijl. En in mijn geval is er ook niets dat er voor zal zorgen dat ik daar wat aan verander. K heb over mijn werk niets te bewijzen.
Dus t idee dat ik hem zou veroordelen is echt misplaatst. Dat wil ik ff de wereld uit hebben.

Ik geef er niet eens een oordeel over. Je weet niet eens of ik het effect mooi of lelijk vindt.
Toch vul je dat wel voor me in.

Anderen geven wel een oordeel/mening en dat is OK, maar als ik een doodnormale vraag stel, ben ik iemand onderuit aan t halen?
Onzin.

Ik vraag alleen oprecht van fotograaf op fotograaf hoe de lucht zo grijs komt. Uit interesse.
Zonder oordeel, zonder consequenties. Was er alleen nieuwsgierig naar. Maar blijkbaar is dat hier op bokt weer een doodvonnis, want mensen lezen zo graag een rel.

Er is geen rel. Punt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-06-13 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:50

Hij is echt super gaaf! Is net of je een konijn hebt als je dat gat ziet haha :+

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:56

Supergave foto's zijn er gemaakt zeg! En Luca is natuurlijk ook super knap!

Femke, ook al is het gewoon een doodnormale vraag. Naar mijn mening had het niet in het topic geplaatst hoeven worden, maar kon het ook prima via de PB. Staat ook wat professioneler als je het mij vraagt :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:00

Femke schreef:
@Marit:
Lees mijn post nog een keer.
..
Er is geen rel. Punt.

Ik ben ook helemaal niet op rellen uit, vandaar dat ik dat nog even benadrukte in mijn post. De manier waarop jij je uitdrukte "Maar om alles zo grijzig te krijgen moet je een verkeerde witbalans instelling hebben gebruikt '..'. Vandaar aan Nyckle de vraag wat er met de foto's gebeurd is." had voor mij een negatieve ondertoon. Het feit dat je het hier al in het topic neerzette en niet via pb bevestigde dat gevoel nog eens. Want juist jij hamert altijd zo op professionaliteit, en die actie vind ik toch weinig professioneel. Als je had gezegd 'Nyckle heeft andere instellingen gebruikt' geeft dat al een heel ander gevoel.

athene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:01

Wat een prachtige foto's van jouw mooie Luca.... <3 <3

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 10:07

Fantastisch mooi dier en geweldige foto`s!!