Een aantal foto's doen het nu als het goed is wel, ik ben nu bezig de foto's opnieuw te uploaden en een pb te sturen of een moderator de OP aan wil passen
De laatste !! wat een prachtfoto,jullie staan er allebei zo supermooi op en het geluk straalt eraf . De eerste waar jullie samen op staan vind ik ook supermooi . Aan de ene kant denk ik wat ben je een geluksvogel met zo'n mooie fries ,aan de andere kant lijkt het me vreselijk moeilijk om in jouw schoenen te staan . Maar wat onzettend fijn dat dieren niet veroordelen,daar kunnen mensen nog heel wat van leren . Ik vind jou in ieder geval een prachtig mens en dat vind je lieve Floor weet ik zeker ook . veel sterkte met wat komen gaat ,maar wat er ook komen gaat niemand kan je deze mooie tijd en ervaring samen met floor afnemen !
Yes ik kan de foto's zien!! Sowieso moet je die laatste uitvergroten, want wat kijken jullie gelukkig zo samen! Er zit echt emotie in die foto, wauw!
Babeau
Geplaatst: 03-06-13 22:14
Heel erg mooie foto, knap paard ! Ik heb echt enorm veel respect voor jou en je vzpaard ! Hoe jij ondanks je 'handicap' in het leven staat -positief zo te lezen - is mooi om te zien ! Heel erg leuk dat je bij je vzpaard jezelf kan zijn, wat dat is toch wel heel belangrijk ! Nog heel veel plezier met je knapperd !
appiesjappie
Geplaatst: 03-06-13 22:20
Hoi hoi , Mooie foto's ik ben zelf spastisch en rij ook op een friese merrie. Ze is soms ook heel eigenwijs. Maar het is super om te rijden.