Ik heb Lione op FB en vind werkelijk al haar foto's zo ontzettend mooi!!! Deze hele serie is ook echt weer geweldig. Ben je uitgenodigd of heb je een shoot bij haar geboekt? Ik zou ook graag eens 'haar stijl' foto's hebben maar zou niet weten hoe dat verder uit te werken naar ideeën.Stuk voor stuk prachtige foto's van jou en je gezin!
Wauw, lof voor de fotografe! Wat een prachtige stijl zeg. En wat een liefdevolle foto's, ik kan me voorstellen dat je er heel trots op bent TS!
Prachtig, wat een kleuren! De laatste is inderdaad de mooiste, al vindt ik ze allemaal behoorlijk mooi gemaakt
super leuke foto's en ook mooi nabewerkt, leuk kleurgebruik ook !!mag je heel blij mee zijn inderdaad
Wat een leuke reacties weer! Bedankt!Loontje_: Wij vonden het ook echt een geslaagde middag, lekker relaxt en ongedwongen.We hebben al zoveel complimenten gehad over de foto's.Chaos: Wij hebben een shoot gebookt bij Lione. Echt een aanrader!
Blijf super fan van Loontje, ooit moet ze ook mn paard doen, ze heeft mij al eens omgetoverd naar model.deze fotos ook weer prachtig super sfeer en licht.