Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seasons schreef:Lekker laten gaan Bianca, Bokt weet weer heel je rijstijl te kunnen beoordelen vanaf 1 foto.![]()
Amber blijft een knapperd... zou een hele mooie match zijn met Four.
RdLFoto schreef:Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook..Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak.
Prachtige serie! En leuk dat je in uitgelicht staat.
RdLFoto schreef:Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook..Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak.
elmiran schreef:RdLFoto schreef:Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook..Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak.
Dus je wou zeggen dat als je met je paard naar het strand gaat er maar een stang in moet hangen?. Jammer dat mensen altijd zulke problemen op willen lossen met een stang. Alsof dat zou helpen als een paard weg wil dan doen ze dat toch wel dus heeft geen zin om dan met zo'n scherp bit in die mond te gaan trekken. Logisch dat je daar dan commentaar op krijgt dat had je van te voren kunnen verwachten.
Voor de rest vind ik het een leuk paard, en snap best dat je foto's wilt met s&t maar was er zelf niet mee gaan rijden. Mijn paard is ook niet de makkelijkste buiten. Maar mijn ervaring is dat je beter het op kunt lossen zonder al die rotzooi erbij als ze gaan dan houd je het toch niet tegen.
Door vaker naar buiten of naar het strand te gaan worden ze vanzelf wel rustiger.