foto's van mijn knapperd op het strand!!! AMBER

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xBostonx

Re: foto's van mijn knapperd op het strand!!! AMBER

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:40

Tja deze reacties waren wel een beetje te voorspellen natuurlijk... Op de rest van de foto's vind ik het bit niet storend en verder vind ik het een prachtig paard. Ik ga ervanuit dat iedereen weet wat het beste is voor hun paard of pony en wat ik daar van vind of denk hoef ik niet ten alle tijden uit te spreken.

biaamber04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 21:23

Seasons schreef:
Lekker laten gaan Bianca, Bokt weet weer heel je rijstijl te kunnen beoordelen vanaf 1 foto. ;)

Amber blijft een knapperd... zou een hele mooie match zijn met Four. :D

four mocht het willen!!! haha....
en ik denk maar zo, laat maar banketstaaf allemaal !!ik weet beter.....(en meerdere met mij)

biaamber04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 21:30

RdLFoto schreef:
Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook.. :+ Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak. ;)

Prachtige serie! En leuk dat je in uitgelicht staat. *\o/*

precies!!! ik kom 2x per week op strand met een gewoon bitje!!en nooit niks aan de hand en gaan we lekker rijden daar!!!
maar nu met de shoot duurde het te lang wat ze niet gewend is dus word ze heet en druk en zeker als er nog meer paarden zijn!!!
want ze loopt altijd voorop en er komt niemand langs of voorbij en dat ging nu niet dus werd ze heeter en heeter....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:34

RdLFoto schreef:
Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook.. :+ Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak. ;)

Dus je wou zeggen dat als je met je paard naar het strand gaat er maar een stang in moet hangen?. Jammer dat mensen altijd zulke problemen op willen lossen met een stang. Alsof dat zou helpen als een paard weg wil dan doen ze dat toch wel dus heeft geen zin om dan met zo'n scherp bit in die mond te gaan trekken. Logisch dat je daar dan commentaar op krijgt dat had je van te voren kunnen verwachten.

Voor de rest vind ik het een leuk paard, en snap best dat je foto's wilt met s&t maar was er zelf niet mee gaan rijden. Mijn paard is ook niet de makkelijkste buiten. Maar mijn ervaring is dat je beter het op kunt lossen zonder al die rotzooi erbij als ze gaan dan houd je het toch niet tegen.
Door vaker naar buiten of naar het strand te gaan worden ze vanzelf wel rustiger.

biaamber04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 21:36

elmiran schreef:
RdLFoto schreef:

Dus je wou zeggen dat als je met je paard naar het strand gaat er maar een stang in moet hangen?. Jammer dat mensen altijd zulke problemen op willen lossen met een stang. Alsof dat zou helpen als een paard weg wil dan doen ze dat toch wel dus heeft geen zin om dan met zo'n scherp bit in die mond te gaan trekken. Logisch dat je daar dan commentaar op krijgt dat had je van te voren kunnen verwachten.

Voor de rest vind ik het een leuk paard, en snap best dat je foto's wilt met s&t maar was er zelf niet mee gaan rijden. Mijn paard is ook niet de makkelijkste buiten. Maar mijn ervaring is dat je beter het op kunt lossen zonder al die rotzooi erbij als ze gaan dan houd je het toch niet tegen.
Door vaker naar buiten of naar het strand te gaan worden ze vanzelf wel rustiger.

mensen lezen de rest weer niet!!!!! kom 2x per week op strand zonder gedoe en op een gewoon bitje!!!!!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:41

You guys, dit is toch ITP en niet HAW :') hier gaat het helemaal niet om.
Misschien stoor je je aan de stang, dat kan. Maar als je iemand met een rotkop op het paard ziet zitten,
en je denkt, goh wat lelijk, ga je toch ook niet posten, 'leuk paard, maar wat een rotkop heb jij'.

Het is gewoon buiten de context van dit topic, ik snap dat mensen commentaar geven, vriendelijk is het niet, maar ik denk echt niet dat TS nu ineens heel anders gaat rijden.

Ik vind het een leuk paard! Mooie foto's en ziet er gezellig uit :)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:48

Poeh,Tis me toch een bek vol hoor...

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:53

Wouw <3 De eerste foto is echt prachtig :~ Mooi beestje :) Ik wou dat ik 2x in de week naar het strand kon.... :n

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:49

Bokt op z'n best...haha, raap me op..
TS, is je paard al uitgehuild na deze actie want haar mond is natuurlijk he-le-maal kapot nu :+

Mooie foto's hoor, heerlijk op het strand rijden, ben jaloers!