Bruno1986, kom dan!!
Zijn zusje is namelijk ook heeeeeeeeeeeeeel fotogeniek
turtlelito schreef:Ik vind wel, dat, omdat hij een beetje Tielig is, hij eerder weer een appelsappie verdient dan over 364 dagen hoor........ Da's zo'n onoverzichtelijke periode voor zo'n twentertje. Ik denk dat ie over 3.64 dagen al wel weer toe is aan een ieTisiepietsie sappie!
Zelfs 1 minuut is al heel onoverzichtelijk voor hem als hij moet nadenken
Maar vooruit, Dais is 8 juni jarig en dan krijgt hij ook de helft van het pak, goed?
JoSav, iedere keer als ik naar hem kijk zie ik weer iets wat hij als veulen ook had (logisch), een heel klein zwart plekje bij zijn linker neusgat bijvoorbeeld. Maar als ik dat dan zie, zie ik zo zijn babyneusje weer voor me
Enne, als ik Ti zo zie, denk ik dat hij deze zomer flink in de breedte gaat groeien, want hij heeft een stel 'poten' eronder hangen....
Maar als ik Fiore en hem dan met elkaar vergelijk, ben ik bang dat zij maatje Belg krijgt
Zal vast meevallen, misschien wordt zij eerst breed en daarna hoog.
Weet je, ik wil Fi zo lang mogelijk baby houden (wilde ik met Ti ook) maar ik ben zó benieuwd hoe ze straks zijn als ze bijvoorbeeld 5 en 7 zijn en mijn verzorgster en ik lekker gaan rijden met ze (palo en valk door het bos
) O eeeeh,.... misschien werdTi verkocht hè?