Citaat:Het beste kan je gewone paarden elastiekjes nemen of in ieder geval van die rubberen die glijden nl heel wat minder snel uit.
Die brede paarden elastiekjes zijn waardeloos ik heb een pot met 1800 stuks gekocht na 2 dagen zijn ze al vergaan.
Ik vlecht ze meestal zo https://picasaweb.google.com/lh/photo/o9VC27V0HwR33rlOV7yxOuHJFJzhohtzgAHFAIbvyJw?feat=directlink helaas zijn de manen van mijn merrie niet zo lang meer ik had een bijrijdster die de vlechten er vergat uit te halen na het rijden terwijl er een veulen bij stond dat scheelde ruim 40 cm
Soms omdat het best een heel gewicht is deel ik de manen zodat ze zowel links als rechts hangen.
Nou bij de oude eigenaar zaten altijd al de gewone elastieken erin. En ze heeft echt mega dikke vlechten. Dus t worden waarschijnlijk gewoon de haar elastieken.Die zitten er nu ook gewoon in.
Daarbij hoor ik steeds vaker dat van die rubberen elastieken de manen kapot gaan. En dat wil ik echt voorkomen.En als er een keer een uitglijd dan vlecht ik t gewoonw eer opnieuw in