Help! Mijn valk denkt dat ze echt kan vliegen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-13 21:24

jasz: dankjewel! Ben vreselijk trots op haar en ben ook helemaal verliefd op d'r. Ze is op alle fronten de AT waar ik als klein meisje al van droomde. :j <3 (Al verwachtte bijna iedereen dat ik met een hengst thuis zou komen, haha).

Berdien: dankje! Ik vind het echt zo leuk om dat opgroeien mee te maken, zul jij ook wel met Flynn hebben, maar dat is natuurlijk extra bijzonder omdat je hem zelf gefokt hebt. Hoop dat we het geluk hebben binnen afzienbare tijd ook een eerste veulen met onze merrie te mogen fokken, lijkt me zo bijzonder.

Berdien

Re: Help! Mijn valk denkt dat ze echt kan vliegen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:26

Dat is het ook, om een paard van gupje tot bijna volwassen mee te maken is zo bijzonder. Of je ze nou wel of niet zelf gefokt hebt. Flynn is overigens ook nog lang niet uitgegroeid heb ik het idee, die groeit gestaag door. Houdt maar niet op :roll:
Een veulen bij je eigen merrie fokken is zo bijzonder :j Hoop dat jullie dat ook mee mogen maken!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:33

Je stuurt me wel een pb'tje met het topic waar ik de dracht dan kan volgen hè? :D

O nee, hoeft niet, tegen die tijd hebben we allang een kletstopic! :D

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:35

Bij dit soort foto's denk ik altijd: fijn dat ze dit bewaren voor een moment waarop je er niet opzit. :))
Wat ziet ze er weer goed uit! Door haar verder zo gestroomlijnde 'model' met lange benen en hals oogt ze wellicht wat sneller dik, volgens mij valt dat nog wel mee hoor.
Heb je ook zo'n mooie kleurige halsband (dat is vast niet de goede naam...) voor haar waarmee AT's zo vaak op de foto staan? Dat ziet er zo chique uit!

RC86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 21:41

Gaaf beestie! Zou zo familie kunnen zijn van die van mij ondanks het andere ras en totaal verschillende kleuren, maar op vlieggebied lijken ze wel op elkaar ;)

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 20:17

Berdien, de mijne groeit ook nog heel langzaam, misschien kan Flynn beter wat groei vibes naar haar sturen want die van jou is al zo'n reus! Hij wil zijn naam van GVR wel heel graag eer aan doen he? :)) En thanks, ik vind het voorbereiden en plannen van een eventuele dekking al heel spannend, hahaha.

Haha, ja waarom niet he, Cynthia. :D Ik ben nog steeds voor!

Idd, Fleur! Onder zadel is ze gelukkig heel braaf, haha. Nou, te dik is ze zeker, maar voor mensen die een wat warmbloediger modelletje gewend zijn valt het minder op. Je bedoelt een aladja? Nee, die heb ik niet, maar ik wil er graag 1 laten maken als ik naar Iran ga. :j Van echt kamelenhaar uiteraard. :D

Dankjewel, Bruno! Vlieggenen laten zich duidelijk niet beperken door ras en kleur! :D :D Of heeft de jouwe een vogelnaam? *\o/*

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:25

Wat is ze prachtig uitgegroeid, echt een juweel!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 21:07

Dankjewel, Myra! Kleine paardjes worden groot. Maar ik ben nog steeds net zo verliefd op haar als in het begin. <3 Jou heb ik trouwens lang niet op bokt gezien, kan dat kloppen?