Helaas door gezondheid is het zo gelopen, kan gebeuren, kan je ook niks aan veranderen. Hoop dat jullie nu een fijne vaste plek hebben en hoop dat jij ook snel weer opknapt! (:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diaz schreef:Ik wist al van te voren dat dit alleen voor de zomermaanden was, aangezien je een paard in de polder nou eenmaal niet in de winter in de wei kan houden. Maar het was al vanaf het begin bekent dat er op de hoek (echt 2 min lopen) een stal was voor de winter. Dus daar ging ze in november heen.
Sterre kon zo blijven verzorgen, en ik heb deze stal ook echt gedaan voor haar, en in overleg met haar, want het was een doe het zelf stal, en Sterre zou hier dan helaas de zwaardere taken samen met mijn man op zich moeten nemen.
Verder zou het gelukkig geen probleem zijn dat ik niet dagelijks kon, aangezien ze met een rooster voor voeren e.d. zouden werken, en zo zou alles dus gaan lukken.
We kregen een huisje op het oog in februari, waar Diaz aan huis kon komen, helaas is dit niet door gegaan, maar ook de situatie op de stal in moordrecht was onhoudbaar geworden, aangezien stalgenoten het toch maar niet eens waren met een voerrooster, en wilde dat ik meer deed ook buiten het rooster (dat dus helaas niet ging) dat we sowieso zouden verhuizen per nu..
ifever schreef:Ik was het niet van plan om mij te verlagen naar een bepaald niveau maar toch moet mij dit van het hart. Karlijn is afgelopen weekend vertrokken van onze doe het zelf stal in moordrecht. Ik heb daar mijn paard ook staan. Ik ben opgelucht dat ze vertrokken is, zowel voor het paard, nu zal het dier tenminste zijn basis behoefte krijgen als voor karlijn waarmee ik slecht door een deur kon mede hoe zijn met haar paard omgaat en de verzorging niet serieus neemt naar mijn mening.
Het lijkt nu alsof wij het haar moeilijk gemaakt hebben maar dat kun je beter om draaien. Bij ons op stal is het alles zelf doen, eigen hooi inkopen, mesten , voerroosters meedraaien enz. Karlijn heeft vanaf dag 1 niet mee kunnen draaien in de roosters ze melden zelf dat het stalpad vegen al te zwaar voor haar is. Voer klaar leggen voor haar eigen paard? Is dat nodig dan? 8 van de 10 x lag dat niet kllaar, als jan met de korte achternaam konde wij het weer regelen. De stal mesten? Je wil niet weten hoevaak dat dier tot zn knieen in de strond stond omdat ermin 3 dagen niet uit gemest was.iederedagweer hebben wij als stalgenoten dat aan moeten zien.na heel vaak zeuren ging het uiteindelijk de laatste maand iets beter! Verzorgster deed gelukkig nog haar best en dr man deed ook wat hij kon.
Maar waarom ga je op een doe alles zeld stal staan als je zelf niks maar dan ook niks kan. Ik denk dat je is eerlijk naar jezelf moet kijken. Op bokt altjjd mooiweer met fotos ja bokt genoten die ene keer in de week dat ze er was ging standaard de camera mee, midden in de winter als ie los gebroken was op een 60km weg, zij staat fotos te maken ipv dier te vangen.
Ik ben heel blij voor diaz dat ze verhuisd is naar een stal waar ze de basis verzorging zal krijgen dit verdient diaz!ik hoop voor karlijn dat ze de rust terug vind en hoe vervelend je ziekte ook is zeker op jonge leeftijd, soms moet je keizes maken die voor jezelf niet eerlijk zijn maar voor je dier wel. Ik hoop van harte het veranderd ik heb een standaard hoe een paard te verzorgen en jij hebt een standaard en dat is geen probleem maar ik weet wel dat ik mijn dier recht in zijn ogen kan kijken.
Tinkertje diaz het gaat je goed!
Berdien schreef:Ik heb mijn opmerking niet voor niets gemaakt. Dit soort zaken horen níet op Bokt thuis. Deze discussie dus in dit topic en op Bokt staken. Het (blijven) negeren van dit soort moderatoropmerkingen kan consequenties hebben.