CVI België 2013 (voltige)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:14

Hoe komt die 5 zo hoog?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 15:14

Lynn_FDA schreef:
Hoe komt die 5 zo hoog?

Zie eerdere berichten. ;)

Lynn_FDA

Re: CVI België 2013 (voltige)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:24

Dankje, wel heeeeeeeel knap

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:49

dat met de scheenbeschermers dat doen de laatste tijd veel voltigeurs... omdat de singels anders zijn gemaakt...
ik heb 10 jaar op voltige gezeten en geef nu zelf de les,, maar hebben bij ons geen last van de schenen.... ze krijgen meer last van een greep in de buik... ( de kleintjes ) omdat ze het nog moeten leren....

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:43

poesjes123 schreef:
dat met de scheenbeschermers dat doen de laatste tijd veel voltigeurs... omdat de singels anders zijn gemaakt...
ik heb 10 jaar op voltige gezeten en geef nu zelf de les,, maar hebben bij ons geen last van de schenen.... ze krijgen meer last van een greep in de buik... ( de kleintjes ) omdat ze het nog moeten leren....

ik vind het ook verschillen, per singel. de ene kon ik prima een lesje overslaan, maar met de andere ben ik nog steeds bont en blauw en pijnlijk met beschermer en dan zelfs in stap -O- in galop met opstaan , vanuit prinsenzit is met de ene haast niet te doen .

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:32

unihorses schreef:
poesjes123 schreef:

ik vind het ook verschillen, per singel. de ene kon ik prima een lesje overslaan, maar met de andere ben ik nog steeds bont en blauw en pijnlijk met beschermer en dan zelfs in stap -O- in galop met opstaan , vanuit prinsenzit is met de ene haast niet te doen .

neej het ligt echt aan de singels vind ik. Ik heb nu een nieuwe soort schuim onder de voltige singel... die valt als het ware in het schuim :) heel handig en zacht :) dus bespaart je blauwe en paarse plekken!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:03

wat een gave foto's...ze moeten vaker zulke foto's op bokt neerzetten vind t een hele mooie takt van de paardensport

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:06

poesjes123 schreef:
[

neej het ligt echt aan de singels vind ik. Ik heb nu een nieuwe soort schuim onder de voltige singel... die valt als het ware in het schuim :) heel handig en zacht :) dus bespaart je blauwe en paarse plekken!

huh, het ligt onder de singel? hoe moet ik me dat voorstellen?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-13 08:34

NathalietjeB schreef:
wat een gave foto's...ze moeten vaker zulke foto's op bokt neerzetten vind t een hele mooie takt van de paardensport

Deze of volgende week komt er een nieuw topic met foto's van cvi Deurne :)

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:00

leuk! ik heb zelfs ook jaren voltige gedaan, en oud clubgenootje van me is 1e geworden in Deurne. :-)

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:18

unihorses schreef:
poesjes123 schreef:
[

je hebt de voltige singel, daar onder ligt een soort schuimrubber met een hoes erom. de singel valt als t ware in het schuimrubber.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:22

poesjes123 schreef:
unihorses schreef:
[

je hebt de voltige singel, daar onder ligt een soort schuimrubber met een hoes erom. de singel valt als t ware in het schuimrubber.

ja, dat begreep ik. alleen hoe het de blauwe plekken van met je schenen tegen de beugel aan komen, als je met je voet in de beugel staat het zou moeten verhelpen. de plekken van de beugel blijven wel |(

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 13:16

ja als je staat in de beugel van de singel krijg je t wel.
haha

ayla_vp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:32