Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
poesjes123 schreef:dat met de scheenbeschermers dat doen de laatste tijd veel voltigeurs... omdat de singels anders zijn gemaakt...
ik heb 10 jaar op voltige gezeten en geef nu zelf de les,, maar hebben bij ons geen last van de schenen.... ze krijgen meer last van een greep in de buik... ( de kleintjes ) omdat ze het nog moeten leren....
in galop met opstaan , vanuit prinsenzit is met de ene haast niet te doen . unihorses schreef:poesjes123 schreef:dat met de scheenbeschermers dat doen de laatste tijd veel voltigeurs... omdat de singels anders zijn gemaakt...
ik heb 10 jaar op voltige gezeten en geef nu zelf de les,, maar hebben bij ons geen last van de schenen.... ze krijgen meer last van een greep in de buik... ( de kleintjes ) omdat ze het nog moeten leren....
ik vind het ook verschillen, per singel. de ene kon ik prima een lesje overslaan, maar met de andere ben ik nog steeds bont en blauw en pijnlijk met beschermer en dan zelfs in stapin galop met opstaan , vanuit prinsenzit is met de ene haast niet te doen .
heel handig en zacht
dus bespaart je blauwe en paarse plekken!
unihorses schreef:poesjes123 schreef:[
neej het ligt echt aan de singels vind ik. Ik heb nu een nieuwe soort schuim onder de voltige singel... die valt als het ware in het schuimheel handig en zacht
dus bespaart je blauwe en paarse plekken!
huh, het ligt onder de singel? hoe moet ik me dat voorstellen?
poesjes123 schreef:unihorses schreef:[
huh, het ligt onder de singel? hoe moet ik me dat voorstellen?
je hebt de voltige singel, daar onder ligt een soort schuimrubber met een hoes erom. de singel valt als t ware in het schuimrubber.
allemaal eens komen kijken!