En had er meteen al een beeld bij maar dit is wel een knappe varkensboer hahaha
Hele leuke foto's!!! En veel geluk samen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En had er meteen al een beeld bij maar dit is wel een knappe varkensboer hahaha
Mag ik vragen wat je er niet goed aan gelukt vind? De fotografe zelf was ook niet 100% tevreden om dat de zon eigenlijk te fel was. Maar wijzelf vinden ze wel heel mooi dus hebben we ze toch gewoon gebruikt en niet nog een shoot gedaan.
Ze hebben koeien en varkens, en bij de koeien hebben ze blauwe overalls aan en bij de varkens horen de rode overalls. Voor de foto’s heeft hij speciaal een nieuwe aangedaan haha.
De hele dag word namelijk ook zoals de kaart. We trouwen bij mijn ouders thuis ( die hebben een zorgboerderij en een binnenmanege met stallen)bij ons in de gemeente mag dat, bij mooi weer buiten in het weiland en bij slecht weer in de binnenbak. Het feest is ook in de binnenbak. We gaan alles zelf aankleden en versieren met mais, bloemen, strobalen enz. De taart is in deze stijl , het is erg veel werk allemaal maar we zouden niet anders willen dan zo!
! Gaat het bij jullie nog wel een beetje terugkomen in de dag?
Wij hebben hem inderdaad gekozen vanwege dat 13 13, we hebben op 13 maart verkering gekregen. En toevallig heeft hij mij op 6-7 gevraagd dus ook weer 13. En we wilden ook in de zomer en op een vrijdag dus dit kwam zo heel mooi uit
met zoveel lof over mijn foto's, en dat terwijl ik bij lange na niet tevreden was....
Maar wat vonden we het leuk om voor jullie te doen!
En nu op naar de grote dag....
We gaan er met zijn allen voor zorgen dat jullie een geweldige dag krijgen en natuurlijk een heel lang en gelukkig leven inzegenen!
Ik ben trots dat ik je heb leren kennen, je bent een geweldige meid!
Liefs, M
Grappig is dat he dat je er dan pas achter komt met de getallen. Bij ons was het ook echt toevallig dat de verloving op 6-7 viel. We gingen naar de Noordkaap in Noorwegen en daar wou hij mij vragen maar het was die dag heeeel koud en mistig dus we zijn niet eens naar buiten geweest toen
Een paar dagen later was het heel mooi weer dus zijn we nog een keer gegaan en toen zat alles mee, heel mooi zonnig helder weer. En om 12 u snachts toen de zon daar dus nog steeds scheen ging hij op zijn knie
. En toen we gingen nadenken over een datum kwamen we er pas achter dat de verloving ook op 13 uitkwam
Je hebt alle lof ook verdiend was ze zijn heus wel mooi
Nogmaals heel erg bedankt
knappe paarden ook