Stefan wat knap dat je weer op Jippe rijdt. Ik ben ook van mijn paard gevallen en vind het ook weer spannend om te gaan rijden. Super stoer dat je weer op hem bent Het komt weer helemaal goed met jou en je knappe paard. De wedstrijd gaat jou ook lukken, je bent een kanjer!
Mama is terecht heel trots op jou!
koetjepuk
Geplaatst: 08-04-13 12:40
echt knap werk fijn dat hij het weer leuk vindt super leuk om dat zo te lezen
Wat stoerr!! Gaat helemaal goed komen met de wedstrijd!
Malenka
Geplaatst: 08-04-13 12:54
Super moeder Super paard
Maar vooral...
Super Stefan!
Goed gedaan jongen. Ook heel mooi om te zien hoe je, zelfs toen je niet aan het rijden was, nog steeds van Jippe wist te genieten door andere dingen met hem te doen.
Wat ontzettend stoer van je Stefan! Wat een overwinning, daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben!
Peetstap
Geplaatst: 08-04-13 12:59
Als stoere bokt kerels onder mekaar: super dat je weer op je friese buffel durft te zitten
zacharyhill
Geplaatst: 08-04-13 13:02
He Stefan,
Wat stoer dat je weer bent gaan paardrijden na je val. Ik heb al veel verhaaltjes en foto's gezien van jou en Jippe en ineens zag ik ze niet meer, dat vond ik wel een beetje jammer. MAAR...............NU ZIJN ZE ER WEER!! .Geweldig dat je weer durft te rijden. Ik ben ook wel eens gevallen van mijn paard en toen was het even een beetje spannend maar nu niet meer. Ga zo door en dat we weer veel foto's van jou en Jippe mogen zien.
Groetjes
Simyo
Geplaatst: 08-04-13 13:02
Wat goed van jou Stefan! En wat zit je er al netjes op, die wedstrijd gaat helemaal goed komen! Je bent echt een hele stoere kanjer!
pluisje88
Geplaatst: 08-04-13 13:05
Goedzo stefan! Lekker blijven rijden! Top dat je er weer op durft!!! Applaus voor jou
Iedereen is wel eens van zijn paard gevallen, en iedereen die zegt dat ze nooit bang zijn geweest op de rug van een paard liegt Alleen zijn de meeste mensen te stoer om het toe te geven
ViefJor
Geplaatst: 08-04-13 13:08
Och wat geweldig voor hem!
Kylana_l
Geplaatst: 08-04-13 13:23
Super stoer stefan!!
_enna_
Geplaatst: 08-04-13 13:24
Wat gaaf dat Stefan weer te paard zit! Gefeliciteerd met deze overwinning...
Jindai
Geplaatst: 08-04-13 13:26
Wat ontzettend stoer en knap dat je weer durft te rijden! Het rijden ziet er supernetjes uit, je zit er mooi ontspannen op! Heel veel succes met je wedstrijd, jij komt er wel!
Jeeeeeeeej! Wat knap! En wat fijn als ouders om dat weer te zien. En wat een goede instelling zeg. Ik hou jullie topic's in de gaten. Want verwacht er natuurlijk nog meer van jullie als combinatie!
Wat een enorm knap team zijn jullie zeg Vind het echt heel goed van je dat je er weer bovenop ben geklommen. Heel veel rijplezier gewenst en ik wacht op nog meer foto,s
En voor mama, lekker blijven genieten, heerlijk als je kind het naar zijn zin heeft en jullie met zijn alle dezelfde passie kunnen delen.
Stefan wat ben jij een bikkel !!! Wat onwijs goed Ik vind je netjes zitten en super leuk om jou en Jippe zo te zien rijden !
Wat is Jippe ook een kanjer zeg
spatter
Geplaatst: 08-04-13 15:22
Heel knap Stefan, dat je er weer op geklommen bent, Jippe is dan misschien wel lief maar ook enorm groot! Om er dan weer op te gaan rijden na een flinke val vind ik dapper
Ik moet zeggen dat ik de foto met de lange lijnen ook erg netjes en knap vind dus ik ben benieuwd of we binnenkort ook de menner Stefan gaan zien
_Cares_
Geplaatst: 08-04-13 15:54
Hoi Stefan! Helemaal super dat je toch weer rijd echt iets om heel trots op te zijn en hier kunnen veel kinderen een voorbeeld aan nemen! Hoop dat je nog lang van je trouwe vriend mag genieten en veel leuke ritjes mag maken!