Lonneke's nieuwe aanwinst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:42

lonneke schreef:
nou ff gewoon een vraag, ik zou me eerst eens in iemand verdiepen voor je zulke vragen stelt. je weet half niet wat je zegt en wat ik heb meegemaakt.

lonneke, je kunt niet verwachten dat iedereen van jouw situatie weet, en dus is het niet zo gek dat er zulke vragen komen...........
Iedereen heeft z'n eigen problemen en die hoeven niet zo benadrukt te worden lijkt me....

veel plezier met je beestje!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:36

Ik vind het een heel gaaf beestje, en ik weet zeker dat je er veel plezier mee hebt

Citaat:
lonneke je hebt toch nog 2 lieve kinderen waarom heb je dan een paard nodig om lekker mee te knuffelen. ik zou het wel weten hoor, ik zou leuk

e dingen met hen doen,daar heb je toch geen paard voor nodig!
En "?" Ik vind het nogal zwak om onder een schaduwaccount een reactie te geven, eerlijk gezegd. En mocht je echt helemaal nieuw zijn, lees dan eerst even mee voordat je een reactie geeft.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:56

IngridM"]
[quote="lonneke schreef:
nou ff gewoon een vraag, ik zou me eerst eens in iemand verdiepen voor je zulke vragen stelt. je weet half niet wat je zegt en wat ik heb meegemaakt.

lonneke, je kunt niet verwachten dat iedereen van jouw situatie weet, en dus is het niet zo gek dat er zulke vragen komen...........
Iedereen heeft z'n eigen problemen en die hoeven niet zo benadrukt te worden lijkt me....
[/quote]

Vind het een beetje onnodig om iedere keer "wat je hebt meegemaakt" erbij te halen. Volgens mij was het gewoon een normale vraag en staat het los van wat je hebt meegemaakt of niet.

Nogmaals veel plezier met je pony en ik hoop dat ditmaal je wensen wel uit kunnen komen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 11:57

Mooie pony!

Tessebes"]
[quote="IngridM"][quote="lonneke schreef:

[/quote]

Vind het een beetje onnodig om iedere keer "wat je hebt meegemaakt" erbij te halen. Volgens mij was het gewoon een normale vraag en staat het los van wat je hebt meegemaakt of niet.

Nogmaals veel plezier met je pony en ik hoop dat ditmaal je wensen wel uit kunnen komen.
[/quote]

Ben ik het mee eens. Alleen omdat jij zoveel hebt meegemaakt hoeven anderen toch niet extra op hun woorden en vragen te letten? Als je dat wel van anderen verwacht dan zal jij het nog heel erg zwaar krijgen de rest van je leven... Dus vertrouw op jezelf en trek je niet alles zo aan, nergens voor nodig.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:01

Heel eerlijk gezegd, ik keek ook vreemd op. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en begreep dat je prive ook nogal genoeg problemen hebt. Mijn eerste reactie was ook, waarom dat de verantwoordelijkheid van een beest erbij nemen als je zelf nog zoveel moet doen. Maar, de verantwoordelijkheidsgevoel voor een beest ligt bij mij nou eenmaal vele malen hoger dan de gemiddelde diereneigenaar (dat gevoel ik heb vaak). Ik zie dieren gelijkwaardig als kinderen en ze zijn voor 100% afhankelijk van mij. En dan verschilt het bij mij niet of het een sportpony is of een shetlander.

Maar, als deze schat, want het is een lievertje op de foto, je kan helpen met je verder herstel, doen. Wilde toch ook mijn twijfels kenbaar maken. Kan je je dan voorstellen dat meerdere dat hebben als ze dit bericht lezen?

Veel plezier, ik zie jullie nog wel voorbij komen over de kleihoogt.....

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:58

Tessebes"]
[quote="IngridM"][quote="lonneke schreef:

[/quote]

[/quote]

je bedoelt hiermee dan toch precies hetzelfde als ik ???? (even voor de goede orde....?)

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:25

Hee wat een leukerd zeg! Apart kleurtje. Ik ben heel benieuwd hoe hij het voor de kar gaat doen, komen daar ook snel foto's van?

Veel plezier met je ventje!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:57

Oh Lon wat is ie leuk!!!! Heel veel plezier met hem, en verwen hem maar goed Haha! (Uh, niet té goed hè Tong uitsteken )

pammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 18:29

pauline heb je mijn pb ontvangen?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 19:08

Kwijl

pammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:49

wat eleonoor schrijft bedoel ik ook. als je met jezelf en thuis problemen hebt waarom ga je dan nog meer verantwoording nemen. zorg eerst weer eens dat het in je gezin en omgeving weer eens op poten komt, dan ben je veel beter bezig, een paard kan altijd nog!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 10:58

Eleonoor schreef:
Ik zie dieren gelijkwaardig als kinderen en ze zijn voor 100% afhankelijk van mij. En dan verschilt het bij mij niet of het een sportpony is of een shetlander.

Hiermee doelde ik op de tijd. Een shetlander laat je wat makkelijker een daagje staan dan een pony die in sportconditie gehouden moet worden.
Verder denk ik dat Pumbaa een goed therapie paardje is om het zo maar even te zeggen. Wat moet ze dan? Maar thuis zitten? Op deze manier heeft ze juist lekker afleiding, wat ze ook kan gebruiken, hoeft ze niet continu aan haar thuissituatie te denken en wordt ze daar ook niet continu mee geconfronteerd

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:10

Hé super gaaf beestje zeg. Heeft precies de kleur van die Koniks die in natuurgebieden staan. Echt gaaf zo'n wild kleur.
Veel plezier met deze kleine, grote knuffel Haha! .

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:23

lonneke schreef:
nina heb ik verkocht uit liefde voor haarzelf. de mensen die me echt kennen weten dat ik enorm veel verdriet heb van het verkoop van nina. maar moet ik een pony die iederen dag gereden moet worden terwijl ik dat zelf niet meer kan dan maar steeds aan een verzorgster overlaten? dat is toch ook je zelf en je paard voor de gek houde? wat een oordelen hebben jullie klaar. ik ben blij dat ik nu een knuffelbeestje heb waar ik lekker mee kan tutten die er ook niets van krijgt als ik eens een dagje oversla omdat het met mij niet altijd even goed gaat. ach ik lijk wel gek om me tegen over jullie te verantwoorden. als jullie de geschiedenis kennen van de afgelopen 1,5 jaar van mij zou je beter moeten weten. ik ben blij met pumba en hij met mij. we gaan lekker aangespannen rijden en veel lol hebben samen. dat is het voornaamste. wat jullie daarvan vinden zal me een worst wezen

Sterkte met het verwerken van juh vorige pony...!! En veel suc6 met Pumba Lachen trouwens wel leuk nu is er een TIMON van madieke_456 en een Pumba van jou Knipoog Heel lief beestje!! -x-x-x-x-Madieke

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:28

Heeej, die Pumba, die ken ik! Haha! Hij stond bij Merels vorige verzorgpony Melby! Ow wat leuk zeg Lachen
Hij is heel lief, helemaal geen hengstengedrag... heel knuffelig
Waar komt ie nu te staan ? Merel zou het denk ik ook wel leuk vinden om nog es foto's van hem te zien als ie wat ouder is..

Heel veel plezier met dit kleine schatje

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 16:13

Nouka schreef:
Heeej, die Pumba, die ken ik! Haha! Hij stond bij Merels vorige verzorgpony Melby! Ow wat leuk zeg Lachen
Hij is heel lief, helemaal geen hengstengedrag... heel knuffelig
Waar komt ie nu te staan ? Merel zou het denk ik ook wel leuk vinden om nog es foto's van hem te zien als ie wat ouder is..

Heel veel plezier met dit kleine schatje

Idd !
Echt leuk ! Veel plezier met hem !

Hij is echt lief ! Lovers