Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maseike schreef:Jolliegirl.
Haar oude peesblessure is van dien aard dat bij belasting tijdens het rijden dat ze niet pijn vrij is en dat is ook de reden van geen dracht meer, anders had ik haar nog verder laten gaan als fok merrie.
Maseike schreef:Jolliegirl.
Haar oude peesblessure is van dien aard dat bij belasting tijdens het rijden dat ze niet pijn vrij is en dat is ook de reden van geen dracht meer, anders had ik haar nog verder laten gaan als fok merrie.
Jolliegirl daar was ik ook mee bezig
Maseike schreef:Komt door mijn grote ego weetje toch.
Ga gewoon zonder zadel erop en een rondje dat is alles.
Ow ja en dat zoon erbij is dat komt omdat die wel aan het werk mag daarna.
Sientje schreef:Mag ik dan ook nog even de rotte appel zijn? Ik vroeg eerder al of de overgang naar 24/7 buiten een beetje was voorbereid, heb daar nog geen antwoord op gelezen.... Volgens mij is het voor het paard een heel fijn pensioen, door jou gekozen uit financiële overwegingen, als ik je berichten nalees.
Maar dan dus mijn maar: kan ze nu tegen 24/7 buiten staan, aangezien die straffe oostenwind nog even aanhoudt. Als ze de afgelopen 10 jaar als stalpaard is gehouden, zou ze het wel eens koud kunnen krijgen... Het is in elk geval niet het type paard dat ik zorgenloos aan mijn weiland zou toevoegen.
Kriel schreef:[
Houd toch alsjeblieft op met dat gemiep.....je doet dramatisch dat mensen als-je-blieft geen pb's meer moeten sturen en om foto's moeten vragen.....
Wat heb je op stal staan? Een kruising tussen Bonfire en Poetin?
Of heel misschien toch een huis tuin en keuken paard wat bij gods gratie Z1 heef gelopen en een paar veulens heef gebracht.
Laten we alsjeblieft een klein beetje realiteit in ogenschouw houden zeg.....halleluja
Maseike schreef:Ik vind dit ook niet op zijn plaats en erg hard wat Kriel zegt.