Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xTammyy schreef:Ben ook heel benieuwd wat dit je gekost heeft..
Zijn dit dezelfde soort apparaten die je wel eens bij grote festivals ziet om de menigte vanaf boven te filmen?
Onwijs gaaf, het is inderdaad net een film!
JoyCiej007 schreef:Wat vréselijk gaaf zeg!!!!!!
natuurlijk zijn er mensen heel benieuwd naar een grove prijsindicatie, heb werkelijk ook geen idee waar ik aan moet denken.
Maar wáuw wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!
pluisje88 schreef:JoyCiej007 schreef:Wat vréselijk gaaf zeg!!!!!!
natuurlijk zijn er mensen heel benieuwd naar een grove prijsindicatie, heb werkelijk ook geen idee waar ik aan moet denken.
Maar wáuw wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!
idd. hoeft echt niet op de euro.. Maar een idee of je moet denken aan 100 euro, 500 euro,1000 euro of meer zou wel fijn zijn.![]()
TS, zou je daar misschien antwoord op willen geven? Hoeft niet het exacte bedrag. Mensen willen het ook niet weten wat jij ervoor betaald hebt, maar de afweging maken of ze het waard vinden om het zelf een keer te (kunnen)doen. ik denk dat iedereen dit wel van zijn paard zou willen hebben, dus als het een rieel bedrag is, zullen waarschijnlijk een heel aantal mensen in dit topic er over na denken om het ook zelf te doen