Bedankt iedereen voor de leuke reactie's! Doet mij heel erg goed om te horen! Ik hoop dat ze nog jaren bij mij blijft zonder teveel ouderdomsklachten! En nog lekker kan genieten van haar al zo lange leventje! Ik zal snel weer een topic plaatsen hoe het met haar gaat. Het is al heel leuk dat haar eerste fototopic zo'n succes was!
door haar wintervachtje lijkt ze wel een stuk dikker hoor!
zelf is katja ook een fokmerrie geweest, hierdoor heeft ze ook een hangbuikje haha!
ze kan erg slecht tegen eiwitten en ze heeft echt aanleg om hoefbevangen te raken. dus ik geef haar zo min mogelijk eiwitten. in de zomer staat ze op mooi gras en krijgt ze elke dag een 1/4 kilo kernmix. hier zitten heel veel mineralen en vitaminen in, ook veel kruiden en andere goede supplementen! wel zitten hier weinig eiwitten in wat voor haar een voordeel is. verder krijgt ze vitamine spuiten en omega olie.
in de winter staat ze alleen in de nacht binnen. dan krijgt ze 1 kilo kernmix brok en goed kuil omdat het weiland toch iets schaarser is en dan minder droogvoer binnen krijgt. verder de supplementen die ze altijd krijgt en als ze wat minder is op de dag kan ik het altijd aanvullen. ik houd ook een boekje bij hoe ze is en of er veranderingen zijn.
en het aller belangrijkste! HEEL VEEL LIEFDE!
ps stiekem is mijn geheime product biologische appelsap! haha doet heel veel goed voor de mijne!