Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Applelover schreef:Cath_16 schreef:Heel erg bedankt voor de ontzettend leuke reacties!![]()
We hebben in Utrecht wedstrijd, ben benieuwd hoe het gaat.
Heel veel succes! Het gaat vast super met zo'n prachtbeest! Hoe kan je nu nee zeggen tegen deze knol?
Seasons schreef:Noor is echt top om bij te lessen!Ze legt alles altijd super uit!
En ik zag van de week foto's van Neron voorbij komen op FB, ik dacht hem al te herkennen van Bokt.
Alddable schreef:Mooie combinatie, echt een leuk dier! Jullie hebben er duidelijk plezier in!
Ik heb alleen een klein puntje van kritiek, denk aan je binnen zitknobbel. Rechtsom zit je (op de foto) regelmatig op je buiten zitknobbel waardoor je je bekken verkeerd kantelt en je binnen schouder vast zet. Wanneer je hieraan denkt, zal zijn houding ook veranderen en zal hij nog beter voor je lopen.
Maar nogmaals, erg mooi!
_Mondy_ schreef:Wauw wat zijn jullie als team mooi vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik foto's van jullie heb gezien !
Heb je topic toen gevolgd en zag dat je in het begin (naar mijn mening) je houding niet goed kon vinden op hem, dat vind ik nu onwijs verbeterd !
Wat blijft Neron een geweldig dier zeg !!! Zijn nek zit er ook nog mooi op