NoeskaMoos schreef:Ik vind dit ook erg fijn om te zien.
Dit is gezelliger voor de paarden en misschien kost het zelfs minder werk om een paar grote stallen op deze manier schoon te houden dan dat je elk 'hokje' apart moet doen.
Ook met de ruimte, een beetje creatief zijn en het hoeft helemaal niet zo veel extra ruimte te vragen.
Een van de pony's (Spike geloof ik?) was volgens mij ook geschoren aan het patroontje op zijn rug te zien, al zit er weer een extra laagje beertjesvacht op![]()
Laten we alle maneges gaan ombouwen![]()
Ik vraag me alleen af hoe dit geregeld is met lessen? Ik kan me voorstellen dat je moeilijk een beginner of kind een halster kunt geven en aanwijzen welke ze eruit moeten halen om te poetsen. Al is het met een beetje begeleiding wel meteen een goede les paardengedrag...
De kinderen/klanten mogen de pony's niet zelf uit de stallen halen, dit wordt door het stalpersoneel/hulp gedaan. Voor de loopstallen is een poetsplaats waar de pony's klaar worden gezet voor de les. Hier kunnen de kinderen poetsen en opzadelen.
Edit: Leuk Hannah dat je de manegepony's hier op Bokt een leuk plaatsje hebt gegeven!