Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) lukt, dan lukt een draak ook vast wel !
Jolliegirl schreef:melanie_h schreef:En die cap dat verpeste het hele geheel en ik weet precies welk paardje ik voor zoiets meeneem in de optocht.
Het blijft idd een dier en ik weet dat er altijd een gekke sprong gemaakt kan worden hoe braaf ze ook zijn. ik liep er zo kort naast dat als ze een sprong zou maken ik mijn dchter altijd wel optijd gegrepen zou kunnen hebben!
Ik wil je topic niet verzieken dus ik zal kort blijven.
Die gedachten had mijn vorige buurvrouw ook. En die heeft nu een gehandicapt kind.
Ander dier ging aan de kletter, klapte op hun pony, moeder ondersteboven, pony weg, kind eraf en foute boel.
Pony was al 24 jaar altijd de braafste van allemaal...
De veiligheid van je dochter is toch véél belangrijker dan of het geheel mooi is of niet.
Als het fout gaat, zit ze er misschien nooit meer op.
Onthoud dat goed en wees zuinig op je dochter!
Verder neemt het niet weg dat ik de foto's prachtig vind.
jesito schreef:Kom op zeg, wat een gezeur.
Ik weet dat Melanie dit nooit zou doen als het niet verantwoord is.
Je kunt ook de weg oversteken en dan komt er een malloot aanrijden en rijd je van de stoep af.

jesito schreef:Jolliegirl schreef:Die gedachten had mijn vorige buurvrouw ook. En die heeft nu een gehandicapt kind.
Ander dier ging aan de kletter, klapte op hun pony, moeder ondersteboven, pony weg, kind eraf en foute boel.
Pony was al 24 jaar altijd de braafste van allemaal...
Kom op zeg, wat een gezeur.
Je kunt ook de weg oversteken en dan komt er een malloot aanrijden en rijd je van de stoep af.