Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, succes! 

dus dat het er nog niet gemakkelijk uitziet vind ik niet gek. Ik was al blij dat hij de zware oefeningen aardig uitvoerde en hier en daar heeft hij dan wat hulp nodig. Turkije is het verre van perfect maar we moeten ergens beginnen toch
op dat moment kies ik er voor om hem dan maar ronder te zetten maar hem in ieder geval wel even de kans kan geven z'n bovenlokaal op te rekken en op te warmen. Natuurlijk kan hij wel gewoon lang en laag (zou vreemd zijn als dat op dit niveau niet kon) maar het blijft een momentopname en je moet roeien met de riemen die je op dat moment hebt
het zijn zeker geen excuses van mij kant om het goed te praten maar gewoon dingen die op dat moment meespelen en ook een rol spelen in het rijden op dat moment. Thuis werken we aan het krijgen van meer routine in de oefeningen en dat het hem steeds makkelijker afgaat. Op dit niveau gaat dat wat minder snel dan lagere niveaus maar hij gaat nog steeds vooruit en we trainen rustig door en blijven starten om ook routine te kunnen krijgen in deze proeven want het verschil met een ZZZ proef is flink!
De uitleg die je ervoor geeft vind ik erg duidelijk en begrijpelijk. En natuurlijk zie ik ook zeker positieve en oefeningen die wel super gaan, maar dat niemand in het topic begon over dingen die wat minder gingen, snapte ik niet. Dus deed ik dat maar 

, maar zó goed gereden en getraind kan zelfs ik ze mooi vinden), je rijden en je prestaties heel erg! Ik vind het knap dat je dit allemaal kan, náást een pittige studie. Dat vergt inzet, ambitie en discipline, maar vooral liefde voor paarden en paardrijden en dat straalt altijd van jouw foto's en filmpjes af! Daarnaast vind ik het erg bewonderenswaardig dat je de tijd neemt uitgebreid op mensen te reageren, ook al leveren zij kritiek. Dat siert je en maakt voor de minder fanatieke ruiter zoals ik, het rijden op zo'n niveau wat inzichtelijker. Je topics zijn dan naast mooie plaatjes, ook erg interessant! Ik vind je een voorbeeld voor velen en wens je nog veel succes in de toekomst!