Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faringo schreef:Heet Stormwind, maar ik noem hem Storm. Inmiddels heb ik hem over 2 maanden alweer drie jaar. Afgelopen december is hij 8 jaar geworden. Ik weet nog dat ik de advertentie op MP zag en ik echt niet zoiets had van wow. Maar goed nooit op wat kleine fotootjes beoordelen dus toch gaan kijken. Eenmaal daar aangekomen zag ik zijn hoofdje en wist al snel dat dat hem best eens zou kunnen worden. En het werd 'm ook. Wat hebben we in die bijna drie jaar toch een hoop superleuke en mooie dingen beleeft en gezien. Zat me vanavond een beetje te vervelen en buiten ligt weer sneeuw dus ben maar eens wat foto's gaan terug kijken. Vind toch wel dat Storm hier een plaatsje bij In the picture verdient. De foto's zijn genomen in alle drie de jaren dat hij bij mij is
Hoogtepunten in die drie jaar zijn vooral:
* het strand
* drie keer naar Veluwe
* veel leuke en gezellige wandelingen en buitenritjes in de omgeving
[ Afbeelding ]
Wat was hij hier dik zeg![]()
[ Afbeelding ]
mafkees![]()
[ Afbeelding ]
Stoere bink
[ Afbeelding ]
Genieten op de Veluwe![]()
[ Afbeelding ]
Het strand van Oostvoorne
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fotoshoot op de Veluwe
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lekker in de wei
[ Afbeelding ]
Shoot Rhoonse Grienden
[ Afbeelding ]
Storm zijn andrelon look![]()
[ Afbeelding ]
En als laatste in het park in sneeuw 2 weken geleden
[ Afbeelding ]
Dit was een hele korte impressie van allerlei dingen die wij hebben beleeft de afgelopen drie jaar. Ik hoop nog vele mooie jaren met hem te mogen hebben en nog veel leuke dingen te mogen doen. In ieder geval hebben jullie een klein beetje kunnen zien wat een ontzettende superfijne pony dit is.
Bedankt voor het kijken, een reactie zouden we leuk vinden.