De beruchte vrouw, nu ook bekend gemaakt door Hoefslag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Re: De beruchte vrouw, nu ook bekend gemaakt door Hoefslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:45

Ik vraag me alleen af wat voor zin de petitie gaat hebben. Wat zijn de regels omtrent dierenmishandeling in haar land? Wel leuk en aardig dat er zoveel aandacht aan word besteed... maar heeft het ook echt zin?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:50

Bah wat een gek |o

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:54

Benfan schreef:
Ik vraag me alleen af wat voor zin de petitie gaat hebben. Wat zijn de regels omtrent dierenmishandeling in haar land? Wel leuk en aardig dat er zoveel aandacht aan word besteed... maar heeft het ook echt zin?

Waarschijnlijk niet. Zij houdt van aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:58

Damn, zo iemand moet ik echt niet tegen komen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:59

Electra63 schreef:
Benfan schreef:

Waarschijnlijk niet. Zij houdt van aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht.

Exact mijn gedachten.
Dus al die mensen die haar een bericht sturen uit nijd, ik denk echt dat ze daar van geniet :j

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:01

Ailill schreef:

Zo zullen de meeste bokkers er over denken. Helaas woont ze ver weg. Ik denk niet, dat dit soort mensen zomaar stopt. Het is een vorm van aandacht trekken. Misschien kunnen we een andere hobby voor haar zoeken? SM-meesteres, lijkt mij wel wat voor haar. ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:04

delvira schreef:
heb even gezocht op FB, die mensen die commentaar op haar filmpjes geven , zijn ook goed gek, ze geven complimenten over haar rijstijl rare mensen hoor..........

Ja, het is net HAW. Ik heb haar foto's ook bekeken en ik zie nergens bloed of sporen. Hier en daar een martingaal, hoop getrek... net als op HAW. Maar ik zie nergens een paard met een valse knik of een achterbeen dat geen kant op kan.

Zo te zien kan ze wel rijden. Haar zit lijkt me niks mis mee. Vind 't alleen zwaar gestoord dat ze schrijft dat ze geniet van het lijden van die paarden maar ik had heel andere foto's verwacht. Volgens mij is het gewoon een meisje dat goed kan rijden (als in: ze zit prima) en ik denk eigenlijk dat ze deze foto's plaatst om rare fetisjisten aan te trekken. Ook op de palomino en de schimmel zie ik nergens striemen, en we zien wel lange zwepen maar die zitten meestal ergens in de lucht. Je ziet 'r niet slaan, je ziet 'r alleen met die zwepen zwaaien.

Zo'n gestoordeling als die Burt vind ik veel, veel erger.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:09

we kunnen haar via FB ook wel berichtjes sturen.. :j

xcaro

Pohhh erg dit. snap echt niet hoe je zulke lieve en betrouwbare beestjes zoiets aan kan doen.

Koper : ik vind dat ze alles behalve goed rijd. in de filmpjes als ze zachter wil duwt ze dr kuiten extreem naar voren en gaat ze zelf nog even extra naar achter zitten en dan even fijn trekken in de mond van het paard.... zieligzieligzielig.
Laatst bijgewerkt door xcaro op 26-01-13 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Heb je de filmpjes niet bekeken koper? daar hoor je toch duidelijk de zweep tegen het paard komen ;)
ER staat ook bij de foto's dat ze vanaf kinds af aan rijdt, en dat ze altijd een harder ruiter is geweest. Ze kickt er op om paarden te zien lijden. Dame geeft ook les op zo'n harde manier schrijft ze bij 1 van de foto's

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:11

Electra63 schreef:
Ailill schreef:

Zo zullen de meeste bokkers er over denken. Helaas woont ze ver weg. Ik denk niet, dat dit soort mensen zomaar stopt. Het is een vorm van aandacht trekken. Misschien kunnen we een andere hobby voor haar zoeken? SM-meesteres, lijkt mij wel wat voor haar. ;)

Wacht dat je van slaaf?

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:12

Die is echt niet goed, zij heeft echt hulp nodig van een psychiater niet normaal :n
Koper: dat filmpje met die fries draagt ze duidelijk sporen
Laatst bijgewerkt door Lottexxx op 26-01-13 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Koper schreef:
delvira schreef:
heb even gezocht op FB, die mensen die commentaar op haar filmpjes geven , zijn ook goed gek, ze geven complimenten over haar rijstijl rare mensen hoor..........

Ja, het is net HAW. Ik heb haar foto's ook bekeken en ik zie nergens bloed of sporen. Hier en daar een martingaal, hoop getrek... net als op HAW. Maar ik zie nergens een paard met een valse knik of een achterbeen dat geen kant op kan.

Zo te zien kan ze wel rijden. Haar zit lijkt me niks mis mee. Vind 't alleen zwaar gestoord dat ze schrijft dat ze geniet van het lijden van die paarden maar ik had heel andere foto's verwacht. Volgens mij is het gewoon een meisje dat goed kan rijden (als in: ze zit prima) en ik denk eigenlijk dat ze deze foto's plaatst om rare fetisjisten aan te trekken. Ook op de palomino en de schimmel zie ik nergens striemen, en we zien wel lange zwepen maar die zitten meestal ergens in de lucht. Je ziet 'r niet slaan, je ziet 'r alleen met die zwepen zwaaien.

Zo'n gestoordeling als die Burt vind ik veel, veel erger.

Heb je de filmpjes wel gezien?

Lipydo

Inderdaad Koper, ik heb het idee dat het één grote rol is die hier wordt gespeeld (waar de dieren dan voor moeten lijden, in welke vorm is de vraag). Ik heb ook vraagtekens bij het echte slaan met de zweep. Het zit er allemaal zo dik bovenop, ik weet niet. Net als het filmpje van haar en het zwarte paard in de bak waar ze samen met iemand anders rijdt. Wordt continue zelfde stukje herhaald.

Wat misschien erger is; juist nu het zoveel aandacht krijgt kan het averechts werken (vraag en aanbod verhaal zeg maar, doel van deze filmpjes).

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:13