Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Benfan schreef:Ik vraag me alleen af wat voor zin de petitie gaat hebben. Wat zijn de regels omtrent dierenmishandeling in haar land? Wel leuk en aardig dat er zoveel aandacht aan word besteed... maar heeft het ook echt zin?
Electra63 schreef:Benfan schreef:Ik vraag me alleen af wat voor zin de petitie gaat hebben. Wat zijn de regels omtrent dierenmishandeling in haar land? Wel leuk en aardig dat er zoveel aandacht aan word besteed... maar heeft het ook echt zin?
Waarschijnlijk niet. Zij houdt van aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht.
Ailill schreef:Damn, zo iemand moet ik echt niet tegen komen.
delvira schreef:heb even gezocht op FB, die mensen die commentaar op haar filmpjes geven , zijn ook goed gek, ze geven complimenten over haar rijstijl rare mensen hoor..........
Electra63 schreef:Ailill schreef:Damn, zo iemand moet ik echt niet tegen komen.
Zo zullen de meeste bokkers er over denken. Helaas woont ze ver weg. Ik denk niet, dat dit soort mensen zomaar stopt. Het is een vorm van aandacht trekken. Misschien kunnen we een andere hobby voor haar zoeken? SM-meesteres, lijkt mij wel wat voor haar.
Koper schreef:delvira schreef:heb even gezocht op FB, die mensen die commentaar op haar filmpjes geven , zijn ook goed gek, ze geven complimenten over haar rijstijl rare mensen hoor..........
Ja, het is net HAW. Ik heb haar foto's ook bekeken en ik zie nergens bloed of sporen. Hier en daar een martingaal, hoop getrek... net als op HAW. Maar ik zie nergens een paard met een valse knik of een achterbeen dat geen kant op kan.
Zo te zien kan ze wel rijden. Haar zit lijkt me niks mis mee. Vind 't alleen zwaar gestoord dat ze schrijft dat ze geniet van het lijden van die paarden maar ik had heel andere foto's verwacht. Volgens mij is het gewoon een meisje dat goed kan rijden (als in: ze zit prima) en ik denk eigenlijk dat ze deze foto's plaatst om rare fetisjisten aan te trekken. Ook op de palomino en de schimmel zie ik nergens striemen, en we zien wel lange zwepen maar die zitten meestal ergens in de lucht. Je ziet 'r niet slaan, je ziet 'r alleen met die zwepen zwaaien.
Zo'n gestoordeling als die Burt vind ik veel, veel erger.