Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaikey schreef:Mooie foto's!! Wat de geopende mond betreft, ik vind de amazone zeer vriendelijk met haar handen! Dus daar zou het paard de mond niet van geopend hebben. En wat een fijne bak zo met dit weer.
marjo_elise schreef:Erg mooie foto's! Mooi beestje onder je kont. Toch wil ik nog even wat zeggen over zijn mond. Je rijd hem erg vriendelijk geen getrek of iets. Toch kan je paard last hebben van zijn mond. Als de mond al beschadigd is door evt. haken of iets dergelijks kan de lichtste druk (of gewoon het liggen van het bit in de mond) al pijn geven. No offence maar ik zou toch even een gebitsverzorger laten checken
moonfish13 schreef:Myca schreef:De laatste twee foto's vind ik mooi, vooral foto 8.
De anderen zijn foto-technisch goed, maar het zou er veel fijner uit zien als de ruiter van de stang af zou blijven.
Dan zou je waarschijnlijk geen valse knik zien en de oortjes mooi naar voren.
Waar zie jij teveel druk op de stang dan? Of ben jij gewoon een tegenstander van stang en trens?
Ik zie juist dat ze ontzettend vriendelijk in de hand is.
En die stang, ik denk dat je er beter contact mee kan houden als dat hij los hangt.![]()
Daarnaast heeft ze er niet voor de sier een stang en trens in hangen.. Als ze hem los laat hangen kan ze die stang er net zo goed uithalen.
En oren naar achteren heeft er nou echt niets mee te maken, dat heet concentratie.
Noeni schreef:Jammer dat er op foto 1 iets heel raars met dr staart (haar) aan de hand is.
Verder mooi paard en foto's