Selectiewedstrijden NK Friezen, Kootwijk 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

Re: Selectiewedstrijden NK Friezen, Kootwijk 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 07:24

ik dacht dat alle wedstrijden in de weekeinden werden gehouden.
gelukkig start ik daar niet :)

ik twijfel nog een beetje of ik mee zou gaan doen met djimmer. ik ga met frids M1 doen en dan djimmer de impuls rubriek. maarjah waarom eigenlijk, omdat ik het leuk vind om met hem te starten maar voor de rest..... er zit geen doel achter dus vandaar met twijfel

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 10:16

Gewoon doen, paardrijden is toch hobby! Zo lang je er plezier in hebt gewoon lekker doen

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:39

QueenE schreef:
Niet in de ochtend hoor, in de middag :P

Ik weet niet wat de precieze reden is, ik zit nog maar net bij het wedstrijdsecretariaat maar lijkt mij dat ze zo minder ringen tegelijk hebben :)

Oh sorry, dacht dat ik 9u zag staan.
Nou dan geef ik me op, en hoop dan dat ik laat kan starten, zodat ik nog aan het werk kan, wat eerder naar huis ga en de eigenaar het paard alvast klaar heeft staan.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:55

hunter87 schreef:
ik dacht dat alle wedstrijden in de weekeinden werden gehouden.
gelukkig start ik daar niet :)

ik twijfel nog een beetje of ik mee zou gaan doen met djimmer. ik ga met frids M1 doen en dan djimmer de impuls rubriek. maarjah waarom eigenlijk, omdat ik het leuk vind om met hem te starten maar voor de rest..... er zit geen doel achter dus vandaar met twijfel

Waarom geen M2?? :D

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:05

Ik denk er ook over na om mee te doen met mijn bij rijd fries. We hebben een aantal keer met BB wedstrijden mee gedaan en tot nu toe doet hij het erg goed. We zijn echter net verhuist van stal en we zijn weer terug bij het begin omdat hij zich gigantisch 'opfokt'. Erg jammer aangezien we wijken en schouderbinnenwaarts net zo lekker aan het trainen waren!!
Eerst maar even afwachten of we de ontspanning in het rijden weer terug kunnen vinden, zo ja dan zijn wij ook van de partij!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:27

funky, omdat travers me niet bevalt... hebben sinds vorige week een nieuwe instructrice en moet even 10 stappen terug doen dan 1 grote stap vooruit het M2 in....

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:50

Ik heb mij opgegeven in de B voor Drachten en Garijp met aantekening dat ik laat wil starten, hopen dat het lukt!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:34

voorlopige startlijst van Lunteren staat online!!! #niet blij met onze starttijden :(

iemand toevallig in Lunteren aanwezig die een B of een M1 proef voor wil en kan lezen...? tussen 10 en 11uur...

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:05

#toch blij met onze starttijden!! we zijn verzet :)

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:17

Ik ben rond jouw starttijden wel aanwezig. Moet zelf 12.15 m'n eerste proef rijden. Als ik niet alleen kom, mag je m'n groom/voorlezer wel lenen :) !

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:12

ja tuurlijk de impuls mogen weer als eerste |o

dat word vroeg mijn bed uit :oo

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:30

Fredt, heel aardig maar het is geregeld. ze wilde mij eerst niet verplaatsen maar hebben ze gelukkig toch gedaan. nu ga ik het redden :)
welke klasse doe je mee?

janny: ja ik ken het! snel uitgerekend word het voor ons ook zn half 8 wegrijden. vrijdag avond dan maar was wassen en zoveel mogelijk doen :(

vorig jaar zijn wij ook naar Assen geweest. Stalgenootje moest als 1e van de dag (begonnen om 9uur) en wij baalden zo erg! voor ons is dat ander half uur rijden, dus bellen of ze wat later kon werd er letterlijk gezegd, nee want de ''grote'' namen uit de buurt hebben hun plekken al gereserveerd!!! whaaa!! dacht dat ik het niet goed verstond. tuurlijk is het lastig om aan alle eisen te voldoen en al helemaal als mensen meerdere paarden starten maar pff een beetje medewerking zou fijn zijn :)

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:34

Ik start in het L2!

Pff zo'n zelfde probleem heb ik vorig jaar ook in Hilvarenbeek gehad. Was voor mij zeker anderhalf uur rijden met de trailer. Stond ik in de dressuur als een van de eerste gepland (rond 9.30 uur). Op zich geen probleem om vroeg op te staan etc, maar 's middags (rond 15.00 uur) zou hij ook nog meelopen met de keuring daar. Dus contact opgenomen met het secretariaat om te vragen of ik rond het einde van de groep zou mogen starten (rond 12.30 uur) zodat we niet zo lang hoefden te wachten tot de keuring.. En omdat we ook van ver zouden komen, dat wel prettig zou zijn..
Antwoord was gewoon nee... En daar kon ik het mee doen.. :( Keuring was andere organisatie en daar hielden ze geen rekening mee.. Maar wel samen een evenement organiseren :? ..

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:36

ik ben ook van de partij in de klasse Z1. ga in garijp assen en indien mogelijk koudum (maar dit is dikke anderhalf uur rijden dus als het niet hoeft dan sla ik die over) oldeholtpade is direct na de groningse kampioenschappen dus dat is niet zo handig helaas

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:37

Fredt schreef:
Ik start in het L2!

Pff zo'n zelfde probleem heb ik vorig jaar ook in Hilvarenbeek gehad. Was voor mij zeker anderhalf uur rijden met de trailer. Stond ik in de dressuur als een van de eerste gepland (rond 9.30 uur). Op zich geen probleem om vroeg op te staan etc, maar 's middags (rond 15.00 uur) zou hij ook nog meelopen met de keuring daar. Dus contact opgenomen met het secretariaat om te vragen of ik rond het einde van de groep zou mogen starten (rond 12.30 uur) zodat we niet zo lang hoefden te wachten tot de keuring.. En omdat we ook van ver zouden komen, dat wel prettig zou zijn..
Antwoord was gewoon nee... En daar kon ik het mee doen.. :( Keuring was andere organisatie en daar hielden ze geen rekening mee.. Maar wel samen een evenement organiseren :? ..

vind het zowiezo een beetje kortaf, ik moet ook voor selecties ook steeds anderhalf uur reizen, dus als we dan een beetje later als 9 uur mogen starten is dat wel zo fijn

de site is trouwens niet heel erg up to date dit jaar he, blijft behoorlijk stil

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:00

Fredt, nou lekker dan. was je dan mooi klaar mee. ja jammer is dat dat er niet even gekeken word.

rooswitha, ja dat is mooi jammer dat het na elkaar valt. wij hebben het probleem dat mijn kring kampioensschappen gewoon allebei op de datums van Lunteren vallen :( erg jammer, maarjah ik vind deze selectie leuker om te rijden. ja jammer dat de site niet echt up to date is. was al wel benieuwd naar uitslagen

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:03

normaal is drachten ook altijd tegelijk met de groningse kampioenschappen, dit jaar dan niet maar nu ben ik op vakantie dan. uitslagen staan wel op startlijsten.nl maarja vind het zelf ook altijd zo leuk om tussenstanden vast te bekijken

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:10

ja die tussenstanden zijn juist interessant :)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:20

ik zit ook altijd als een bezettene die tussenstanden te bekijken, terwijl het dan nog alle kanten op kan. heb er wel zin in we zijn nog maar net gestart in de Z1 en je hebt toch wat meer te maken met de 'grote' namen in de Z

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:25

Rooswita, dan kom ik jouw vast wel een keer tegen. Ik start ook Z1 in Garijp :)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:31

oeh leuk, rijd je al lang in de Z? en je gaat ook naar assen toch? als het goed is ga ik daar ook heen. baal een beetje dat ik niet naar oldeholtpade kan vind dat wel een leuke wedstrijd maar om hem nou 3 dagen achter elkaar wedstrijd te laten lopen is een beetje veel

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:35

Ik rij nog niet zo lang Z, hahahaha :') Geloof dat Garijp mijn 5e wedstrijd wordt :+ Denk dat ik ook naar Assen ga ja :j Ik denk overigens hetzelfde over Oldeholtpade, had daar ook wel heen willen gaan maar is mijn te dicht op Garijp.

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:40

dat is elk jaar zo eigelijk. oh gelukkig ik ben nu nog maar 1 keer gestart dus moet voor garijp nog wel even een paar wedstrijden rijden. Die z proeven wat meer in de vingers krijgen

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:41

ooh anneke, als je naar Assen gaat laat me het dan ff weten!!! wij waarschijnlijk ook. maar dat ligt er helemaal aan hoe we in lunteren presteren of we het nodig vinden om (helemaal) naar assen te knallen

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:42

ow anneke, jij moet ff zorgen dat jij naar de finale mag van de regio friese kampioensschappen op donderdag en vrijdag!!! (b,l1 en l2) ik ga daar jureren :)