Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
maarja alles over voor de paardjes hè! 

ben ergens wel bang ik Ollie niet meer heb, heb af en toe meer zin om verder te gaan op paard of jonge pony (liefst jonge pony, maar paard hebben we en jonge pony niet). Ik moet eveen rabotrainingen afwachten en kampioenschappen. Gaat het na de trainingen weer vooruit voor mijn gevoel dan ga ik wrss wel nog verder met hem en dan misschien mn zakgeld maar opofferen voor lessen bij die van rabo. 
welshfan97 schreef:ohja, zoiets bedoelde ik ook eigenlijk, sorry was niet helemaal duidelijk![]()
succes daar! ik heb de kampioenschappen springen maar niet ingeschreven, veel te veel zenuwen voor niks (ben zo'n zenuwpees dan!). Amber wat heb jij eigenlijk een leuke fries in je profiel! rij je die ook nog naast je pony?
Ja die rijd ik ook, alleen geen wedstrijden. Ik heb wel een keer met een onderlinge gereden van mijn rijvereniging en een keer van de friese fokdag, daar moest ik tegen allemaal volwassenen rijden
ik werd nog wel 5e van de 11

Toen was het meer vanwege al die mensen die zouden kijken, maar toch

voor hem wordt de instructieweek makkelijker vol te houden, al is het niet iets nirmaals om 2 keer per dag te lessen!
soms haat ik dat echt! Maar heb ik bijv ook bij paardrijden.
conditie gaat nog wel redelijk (gaat na zo'n weekje toch niet heel erg achteruit). Werd me er vandaag wel ineens bewust van dat ik over 2 weken regiokampioenschappen heb en dat het sowieso al deze hele week gaat vriezen (dus niet rijden behalve doderdag, dan ga ik te voet naar mijn instructeur, maar daar is geen optie om zo vrij te rijden). 

Maar ik wilde niet