Ik vind dit geen geweldig paard om te zien om eerlijk te zijn.Ik ken heel wat Dravers die knapper zijn
Maar als jij er maar blij mee bent toch.Er is ook niks mis met een pre.Toch?ieder zijn meug.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ailill schreef:Traber schreef:Sorry ,maar mijn Draver was wel wat knapper![]()
Ik vind dit geen geweldig paard om te zien om eerlijk te zijn.Ik ken heel wat Dravers die knapper zijn![]()
Maar als jij er maar blij mee bent toch.Er is ook niks mis met een pre.Toch?ieder zijn meug.
Waar is zo'n antwoord nou goed voor?
Ailill schreef:Omdat niemand hier zit te wachten op een reactie met uitspraken als: mijn draver was knapper, ik vind dit geen geweldig paard om te zien en ik ken heel wat dravers die knapper zijn.
Dat is toch van geen toegevoegde waarde binnen dit topic?
Citaat:Pfff noemen ze mijn PRE een draver!
WendyBZ schreef:Ailill schreef:Omdat niemand hier zit te wachten op een reactie met uitspraken als: mijn draver was knapper, ik vind dit geen geweldig paard om te zien en ik ken heel wat dravers die knapper zijn.
Dat is toch van geen toegevoegde waarde binnen dit topic?
Ik zal je even herinneren aan de titel van het topic
Citaat:Pfff noemen ze mijn PRE een draver!
Dat was niet omdat ze zich gevleid voelde
caj2008 schreef:switt schreef:Hoezo "pff"? Vindt je dravers minderwaardig??
Nee helemaal niet! sterker nog had er bijna 1 gekochtIk vind het alleen totaal verschillende rassen.

WendyBZ schreef:Dat was niet omdat ze zich gevleid voelde
Cyrina schreef:Ik zou het ook verschrikkelijk vinden als mijn PRE's voor dravers werden uitgemaakt. Waarom?? Nou niet omdat er iets mis is met een draver, maar omdat waar ze voor gefokt zijn totaal verschillend van elkaar is, en de bouw van een paard sluit aan bij waar hij voor gefokt is. Op het moment dat een PRE dus voor draver wordt uitgemaakt zou dit betekenen dat je paard zeer slecht in het ras staat.
Authentic schreef:Natuurlijk niet... Als je een Duitse herder hebt die een Labrador wordt genoemd reageer je toch ook zo? Ook al vind je Labradors nog zo leuk, als je zulke uitspraken hoort dan vinden andere mensen dus dat je paard niet aan de rasstandaard voldoet volgens anderen:
Tigra_ schreef:Het lijkt me logisch dat je een beetje op de teentjes getrapt bent als iemand jouw raspaard voor iets heel anders aanzit.
Denk dat menig trotse eigenaar het ook niet zo fijn vindt als je een knappe haf hebt en mensen zeggen is het fjord?
Beetje krom maar als je gek bent op een ras is die nu eenmaal geweldig en kan ik me best indenken dat je niet blij bent als iemand anders het ras er niet inziet. Is toch niet zo vreemd. Ik zou ook niet blij zijn als iemand mijn (nep)fries een KWPN zou noemen.
Vind dit paard 100 x mooier als de rastipische PRE's
is gewoon mijn smaak trouwens hoor. )
Kon er wel om lachen, grapjassen!
Traber schreef:Sorry ,maar mijn Draver was wel wat knapper![]()
Ik vind dit geen geweldig paard om te zien om eerlijk te zijn.Ik ken heel wat Dravers die knapper zijn![]()