Heftig verhaal! Wat een geluk dat ze er bovenop gekomen is. En dat terwijl er zelfs 3 paarden overleden zijn. Rotvirus is het ook, dat Rhino... En zo'n lange tijd niet mogen liggen en het dan ook daadwerkelijk niet doen... jeetje!
WiskyBokjes
Geplaatst: 03-01-13 18:11
Cisco is echt een paard met een Engel! Echt super dat ze er weer bovenop is gekomen en dat jullie weer van haar kunnen genieten!
Super om te horen dat ze er zo bovenop is gekomen! Wij hebben een aantal jaren terug ook rhino op stal gehad, ook de neurologische vorm. We hebben 6 paarden moet afgeven. Hoedat jij het omschrijft... het komt precies allemaal terug bij mij. Wat je dan meemaakt is bijna niet te beschrijven, maar je hebt het toch goed weten neer te pennen. Hier waren ook zo een aantal volhouders zoals jouw paard, bij hen is het op het laatste helemaal misgelopen... Je paard moet ongelooflijk sterk geweest zijn om dit te overleven, je hebt een vechtertje! Ook de revalidatie verloopt precies goed! Hier op stal zijn er na al die tijd nog paarden aan het revalideren...
lies_sparkle
Geplaatst: 03-01-13 18:52
Wat een lief verhaal zeg, wel jammer dat de foto's van je fotoshoot niet scherp zijn..
Maar wat heb jij een leuk paard zeg!
romiley_xxx
Geplaatst: 03-01-13 21:01
Zoo trots op Cis, al die tijd zo sterk gebleven En nu lekker van elkaar genieten
Sharona95
Geplaatst: 03-01-13 21:45
Jeetje wat een heftig verhaal! ik dacht op een gegeven moment dat ze het niet had gered, maar gelukkig!! Heel leuk dier, veel plezier nog samen
Super dat ze het zo goed gered heeft, en mooi dat jullie om haar te plezieren gestopt zijn met de dressuur en overgestapt zijn op het western rijden, ik wens jullie met elkaar nog heel veel mooie jaren !
Kippenvel! Super dat ze het gered heeft! Even een vraagje. Je schreef dat jullie meerdere keren per dag moesten catheteriseren omdat ze niet zelf kon plassen. Hoe zat het dan met mesten? Lukte dat nog wel zelf??
JoviManoe
Geplaatst: 03-01-13 22:37
wat een heftig verhaal. Maar jullie zijn er gelukkig uit gekomen met zn allen
loezke
Geplaatst: 04-01-13 03:34
Jeetje wat veel reacties zeg, dankjewel allemaal Zoals bo_san al beschrijft, was dit echt een zware tijd, ik hoop zoiets nooit meer mee te hoeven maken. Je beste maatje zo te moeten zien staan.. We dachten echt dat het afscheid gekomen was. Ze is echt boven verwachting snel opgeknapt, we bleven inderdaad steeds ons doel bijstellen. Cisco werdt dagelijk gereden en had een mega conditie, ik denk dat dat zeker meegespeeld heeft, dat ze zo sterk was.
Inmiddels rijden we weer bijna elk dag en daar ben ik zeer dankbaar voor. Kan er nog steeds van volschieten, als ik met haar in het bos rijd, en mezelf realiseer dat het ook heel anders had kunnen aflopen. Het western rijden bevalt ons ook heel erg goed Nadat Cis rhino had gehad, had ik er geen goed gevoel meer bij, en stapte steeds vaker met een rotgevoel af. Een nieuwe weg ingeslagen en we vinden het keileuk! Cisco is ook weer lekker fanatiek, en heeft weer behoorlijk babbels gekregen Maar dat kan alleen maar een goed teken zijn!
bo_san heeft deze mooie fotos gemaakt
chip
Geplaatst: 04-01-13 11:43
Prachtige foto's, zo fijn dat jullie weer happy zijn na zoveel tegenslag !
loezke
Geplaatst: 04-01-13 12:49
Hai Chip! Ja we zijn echt happy inderdaad, het gaat zo goed
chip
Geplaatst: 04-01-13 12:56
Echt super fijn, knuffie voor jullie van Chip en mij