Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iolanthe schreef:wauw, wat cool! wil ik zéker ooit nog eens doen!
als je niet aan de longe rijdt, rij je dan gewoon een stuk rechtdoor of zo? loopt je paardje dan niet weg als je niet meer stuurt? want je rijdt toch een stukje zonder je handen dan...
Lieees schreef:Heee das op de ripse, gaaf ziet het er uit zeg! Ik reed ook altijd op truuske, ze zit zooo fijn!
Noraly_ schreef:Super leuk dat ik dit op bokt tegen kom, je woont in Amsterdam dus dan doe je dit vast samen met m'n klasgenoot Charlotte!? Ik heb er al zoveel over gehoord dat ik zeker een keertje kom kijken!
ymkessen schreef:Noraly_ schreef:Super leuk dat ik dit op bokt tegen kom, je woont in Amsterdam dus dan doe je dit vast samen met m'n klasgenoot Charlotte!? Ik heb er al zoveel over gehoord dat ik zeker een keertje kom kijken!
Charlotte? dat is mijn zusje zowat xd. Zie haar bijna 3x per week. Paardrijden, boogschieten en boogschieten te paard/bereden wapenvaardigheid. Ze heeft het dan wel eens over jou gehad. We proberen een paard te kopen, samen
Noraly_ schreef:Super leuk dat ik dit op bokt tegen kom, je woont in Amsterdam dus dan doe je dit vast samen met m'n klasgenoot Charlotte!? Ik heb er al zoveel over gehoord dat ik zeker een keertje kom kijken!
Chaos schreef:Mochten jullie richting Arnhem komen heb ik hier wel paarden staan waarmee je dit kunt oefenen.
Tis dat ik bang ben mijn eigen merrie neer te schieten, want dit lijkt me echt leuk!
Chaos schreef:Ja maar ik ben zo lomp. Ik zou denk ik echt mijn merrie neerschieten.
Buster schreef:Wauw wat lijkt me dat gaaf!
Goeie indruk krijgen we van de foto's!
(ik schoot wel heel even in de lach; Truuske, en dan zo'n stoer paardje)
Sidera schreef:Echt super leuk, kan je dat ook 1 malig een keer doen?
Een clinic ofzo?
Lijkt me erg vet